حمایت‌های فرهنگی ازمددجویان حتی بابسته شدن پرونده‌های برخی از آن‌هانبایدتعطیل شود

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس با ابراز خرسندی از اعتماد مردم استان به کمیته امداد، خواستار حفظ و تقویت آن شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، احمد امیرآبادی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز دشمنان انقلاب از هر طریق ممکن و با استفاده از […]

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس با ابراز خرسندی از اعتماد مردم استان به کمیته امداد، خواستار حفظ و تقویت آن شد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، احمد امیرآبادی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز دشمنان انقلاب از هر طریق ممکن و با استفاده از ابزار رسانه در افکار عمومی جامعه تأثیر می‌گذارند گفت: اگر ما دل درگرو نظام و انقلاب داریم مسئولیت سنگین‌تری هم به عهده خواهیم داشت.
وی بابیان اینکه دیدگاه کسی که در نهاد کمیته امداد به‌عنوان مددکار و امدادگر کار می‌کند باید متفاوت با سایر کارمندان کشور باشد گفت: نگاه مردم به کارکنان کمیته امداد با سایر ادارات و سازمان‌ها متفاوت است چراکه شما امدادگران در نهادی انقلابی و مردمی کار می‌کنید لذا دیدگاهتان می‌بایست صرفاً مادی نبوده و بر مبانی معنوی استوار باشد.
امیرآبادی با اشاره به اینکه مددکاران باید به مشکلات مددجویان و دیگر مراجعه‌کنندگان در هر حالی با جدیت و دقت گوش کنند تأکید کرد: نباید بگذارید با افزایش مددجویان، مسائل و مشکلات مردم برای شما عادی شود چراکه همه ما در قیامت باید پاسخگو باشیم.
نماینده مردم قم از تمام مددکاران کمیته امداد، مددکاران اسلامی و همچنین مددکاران طرح برون‌سپاری سالمندان خواست تا مراجعات مردم را نعمت الهی بدانند و گفت: از خدا بخواهید که در مقابل هجمه مشکلات مردم صبور، مقاوم و دلسوز باشید.
وی بابیان اینکه مردم خواستار رفع مشکلات خود هستند گفت: برخی مواقع شاید مردم کارهای بزرگ را نبینند اما وقتی یک کار کوچک نجات‌بخش انجام شود حتماً می‌بینند.
امیرآبادی افزود: کارهای بزرگ را هم باید طوری برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری کنیم و انجام دهیم که در رفع مشکلات کوچک مردمی مؤثر باشد.
نماینده مردم قم در مجلس بابیان اینکه تلاش‌ها و عملکرد خوب امدادگران کمیته امداد قم باعث شده است که در حال حاضر اعتماد مردم استان بیشتر شود تأکید کرد: اعتماد مردم به کمیته امداد سرمایه‌ای عظیم است که باید برای حفظ و تقویت آن تلاش کرد.
وی پیرو تبیین هدف عالی کمیته امداد در تربیت نیرو برای نظام و رهبری معظم انقلاب عنوان کرد: مشاوره‌های دلسوزانه و تخصصی مددکاران حتی بدون کمک‌های مالی می‌تواند مشکلات برخی مددجویان را حل کند.
امیرآبادی همچنین گفت: نباید با تحویل مسکن یا تأیید خودکفایی مددجویان پرونده آن‌ها بسته شود بلکه حمایت‌های فرهنگی از خانواده باید تا بلوغ فرهنگی آن‌ها ادامه داشته باشد.
در ابتدای این جلسه اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد برای ارائه خدمت‌رسانی بهتر و رضایت بیشتر ارباب رجوع از مددکاران نکاتی راه گشا را بیان کرد.
در این گردهمائی همچنین از سرکار خانم فاطمه ابراهیمی به‌عنوان مددکار نمونه کمیته امداد استان قم بر اساس ارزشیابی مشترک انجام‌شده دفتر نماینده و کمیته امداد قم قدردانی و کمک‌هزینه سفر مشهد مقدس به ایشان اعطا شد.