حفظ خاطرات و ارزشهای دفاع مقدس وظیفه همگان است

در دیدار مدیر منطقه قم با رئیس موزه دفاع مقدس عنوان شد:حفظ خاطرات و ارزشهای دفاع مقدس وظیفه همگان است. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی مخابرات قم،مهندس حاج عینی مدیر مخابرات منطقه قم در دیدار با مدیر کل موزه دفاع مقدس با وی با اعلام این مطلب گفت: مخابرات […]

در دیدار مدیر منطقه قم با رئیس موزه دفاع مقدس عنوان شد:حفظ خاطرات و ارزشهای دفاع مقدس وظیفه همگان است.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی مخابرات قم،مهندس حاج عینی مدیر مخابرات منطقه قم در دیدار با مدیر کل موزه دفاع مقدس با وی با اعلام این مطلب گفت: مخابرات در زمان جنگ تحمیلی نقش موثر و بسزایی داشته است .
وی گفت : اختصاص فضایی در موزه دفاع مقدس برای نمایش دستاوردهای رزمندگان اسلام در حوزه مخابرات میتواند در حفظ دستاوردهای مخابراتی در دوران دفاع مقدس تاثیر گذار باشد.
حجت الاسلام لقمان زاده مدیر کل موزه دفاع مقدس هم در این جلسه از همکاری مخابرات قم در راه اندازی و افتتاح موزه دفاع مقدس تشکر کرد.

جهت جلوگیری از شیوع کرونا انجام شد:
توزیع بیش از ۵۰ هزار ماسک بین همکاران جهت جلوگیری از شیوع کرونا
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه قم از ابتدای شروع کرونا تا کنون بیش از ۵۰ هزار ماسک بین کارکنان مخابرات منطقه قم توزیع شده است.
بر اساس این گزارش تهیه و توزیع ماسک ، دستکش ، دستمال کاغذی ، مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح در بین تمامی کارکنان در سطح استان صورت پذیرفته است.
پاسخگویی تلفنی بمنظور کاهش تردد همکاران در مخابرات استان قم و مراکز مخابراتی از دیگر اقدامات واحد رفاه در زمینه جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در منطقه قم بوده است.
ضمنا اطلاع رسانی شماره تلفن ۰۲۱۴۲۴۲۴ درخصوص پاسخگویی به سئوالات کرونایی همکاران در مراکز مخابراتی انجام شده است.

بهره مندی روستای آغلک بخش خلجستان استان قم از اینترنت پرسرعت
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه قم روستای آغلک بخش خلجستان با همت و تلاش همکاران فنی شرکت به اینترنت پرسرعت ADSL مجهز شد.
با تلاش و کوشش همکارن فنی در واحد توسعه مهندسی مخابرات منطقه قم و رفع مشکلات مخابراتی و ارتقاء سیستم در روستای آغلک، این روستا به اینترنت پرسرعت مجهز شد.
شایان ذکر است اهالی روستای آغلک از این پس میتوانند ضمن تماس با شماره تلفن ۲۰۲۰ جهت ثبت نام اینترنت پرسرعت اقدام نمایند.