حضور مخابرات منطقه قم در نمایشگاه جلوه های ویژه بمناسبت دفاع مقدس

بمناسبت هفته دفاع مقدس مخابرات منطقه قم با حضور در نمایشگاه جلوه های ویژه دفاع مقدس به ارائه عملکرد مخابرات پرداخت. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، در این نمایشگاه که نمونه ای از جلوه های ایثار و جانبازی رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس را به نمایش گذاشته بود، مخابرات قم نیز با عنوان […]

بمناسبت هفته دفاع مقدس مخابرات منطقه قم با حضور در نمایشگاه جلوه های ویژه دفاع مقدس به ارائه عملکرد مخابرات پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، در این نمایشگاه که نمونه ای از جلوه های ایثار و جانبازی رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس را به نمایش گذاشته بود، مخابرات قم نیز با عنوان میز خدمت با حضور در این نمایشگاه به ارائه دست آوردهای ارتباطی استان پرداخت.

پاسخگویی به سوالات و پرسشهای مراجعه کنندگان و پیگیری مشکلات احتمالی در حوزه های تلفن همراه ، ثابت و دیتا از دیگر خدماتی بود که مخابرات قم در قالب میز خدمت به مردم در این نمایشگاه ارائه داد.

آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس درگلزار‌شهدا همراه با قرائت زیارت عاشورا برگزار شد.

آیین غبارروبی مزار شهیدان والامقام در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) استان قم ، با قرائت زیارت عاشورا برگزار شد.

در این مراسم که کارکنان ، بازنشستگان و جمعی از بسیجیان مخابرات قم حضور داشتند ، سردار گنجعلی فرمانده لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب (ع) استان قم پیرامون دفاع مقدس و لزوم پاسداشت مقام شامخ شهدا و دفاع از ولایت سخنرانی کرد.

در پایان این مراسم با حضور مهندس دهناد و فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج اداری شهید بهشتی قبور تعدادی از شهدای ۸ سال دفاع مقدس گلباران و عطرافشانی شد.