حضور بیش از هزار و پانصد دانش‌آموز ورزشکار کشور در مسابقات ورزشی در قم

رمضان بیگی با بیان این که مسابقات ورزشی دانش‌آموزان در ۶ استان کشور برگزار می‌شود، گفت: هزار و ۶۰۵ دانش‌آموز به همراه مربیان و مسئولان تیم ورزشی در مسابقات ورزشی تنیس روی میز و بدمینتون که در قم برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، مجتبی رمضان بیگی، معاون تربیت بدنی آموزش […]

رمضان بیگی با بیان این که مسابقات ورزشی دانش‌آموزان در ۶ استان کشور برگزار می‌شود، گفت: هزار و ۶۰۵ دانش‌آموز به همراه مربیان و مسئولان تیم ورزشی در مسابقات ورزشی تنیس روی میز و بدمینتون که در قم برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، مجتبی رمضان بیگی، معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان قم امروز (۳ مرداد) در نشست خبری مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان دختر و پسر کشور در تابستان ۱۳۹۵ عنوان کرد: مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان دختر و پسر کشور در رشته‌های تنیس روی میز و بدمینتون به میزبانی شهر قم برگزار می‌شود.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان قم با اشاره به این که مسابقات ورزشی دانش آموزان در ۶ استان کشور برگزار می‌شود، اظهار داشت: هزار و ۶۰۵ دانش آموز به همراه مربیان و مسئولان تیم ورزشی در مسابقات ورزشی تنیس روی میز و بدمینتون که در قم برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

رمضان بیگی بیان داشت: مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور در ۸ رشته والیبال، بستکتبال، هندبال، فوتسال، تنیس روی میز، بدمینتون، شنا و ژیمناستیک برگزار می‌شود که ۲۲۰ دانش‌آموز دختر و پسر از استان قم در این مسابقات شرکت می‌کنند.

وی با بیان این که دو سالن ورزشی جهت برگزاری مسابقات در قم در نظر گرفته شده است، گفت: مجموعه ورزشی مریم جهت برگزاری مسابقات تنیس روی میز و سالن ورزشی سیدمحمد منتظری جنب دانشگاه فرهنگیان جهت برگزاری مسابقات بدمینتون در نظر گرفته شده است.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان قم تصریح کرد: رضایت، امنیت و سلامت از منزل به منزل شعاری است که آموزش و پرورش در ارائه خدمات خود در اردوهای دانش آموزی در نظر می‌گیرد و تلاش ما بر این است که این شعار در مسابقات دانش آموزی محقق شود.

رمضان بیگی یادآور شد: پسران ابتدایی در روز (۱۰ مرداد) وارد قم می‌شوند، پسران متوسطه در روز (۱۷ مرداد) در قم حضور دارند و مسابقات این رده سنی آغاز می‌شود، همچنین دختران ابتدایی و متوسطه در روزهای ۲۱ مرداد تا اول شهریور در قم حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات آسیایی و مسابقات تیم ملی دانش آموزی، عنوان کرد: دانش آموزان برتر مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان کشور رصد می‌شوند و برترین آنها به مسابقات آسیایی و تیم ملی دعوت می‌شوند.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان قم اظهار داشت: سفر زیارتی به حرم و جمکران، جنگ شب، برگزاری نمازهای جماعت، مسابقات درون اردویی با اهدای جوایز و همچنین برگزاری نمایشگاه کتاب از جمله برنامه هایی است که در کنار این مسابقات برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

رمضان بیگی با اشاره به وضعیت مدارس استان قم، گفت: فضاهای ورزشی مدارس قم دارای عمر کمتر از ۲۰ سال هستند و بعد از استان شدن قم تأسیس شدند؛ در مدارس جدید، تأکید بر این است که مدارسی که ساخته می‌شود، فضای ورزشی نیز در کنار این مدارس ایجاد شود.

پایان پیام