حزب الله عراق درس فراموش نشدنی به اشغال گران آمریکایی داد

مسوول دفتر روابط سیاسی کتائب حزب‌الله در ایران گفت: در این گروه اعتقاد داریم که ولایت فقیه بهترین شیوه حکومت‌داری اسلامی است و تاسیس جمهوری اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) بود. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، علی العبودی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم […]

مسوول دفتر روابط سیاسی کتائب حزب‌الله در ایران گفت: در این گروه اعتقاد داریم که ولایت فقیه بهترین شیوه حکومت‌داری اسلامی است و تاسیس جمهوری اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) بود.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، علی العبودی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به تاریخچه کتائب حزب‌الله عراق اظهار گرد: این گروه در سال ۲۰۰۳ توسط تعدادی از جوانان مجاهد برای مبارزه با اشغالگران آمریکایی تاسیس شد.

وی ادامه داد: کتائب حزب‌الله یک گروه جهادی با اعتقاد به اسلام ناب محمدی بود که به مبارزه با ظالمان و یاری رساندن به مظلومان معتقد است، کتائب حزب‌الله در سه محور جهادی، فرهنگی و سیاسی فعالیت می‌کند.

مسوول دفتر روابط سیاسی کتائب حزب‌الله در ایران افزود: این گروه فعالیت رسانه ای دارد، همچنین حوزه علمیه ای به نام ولایت توسط گروه کتائب حزب‌الله در نجف تاسیس شده است.

عبودی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی کتائب حزب‌الله عراق اظهار کرد: این گروه مراکز فرهنگی در نقاط مختلف عراق دارد و این مراکز به مسائل فرهنگی، اعتقادی و علمی می‌پردازند.

وی ادامه داد: کتائب حزب‌الله یک دفتر سیاسی در بغداد دارد و زیرنظر این دفتر، دفتر روابط سیاسی کتائب حزب‌الله در شهر قم مشغول به فعالیت است. وظیفه دفتر سیاسی این گروه موضع گیری در برابر رویدادهای سیاسی در عراق، منطقه و جهان است.

مسوول دفتر روابط سیاسی کتائب حزب‌الله در ایران افزود: هدف این دفتر رسیدن به حاکمیت اسلام است همان هدفی که انبیا دنبال می‌کردند. در کتائب حزب‌الله اعتقاد داریم که ولایت فقیه بهترین شیوه حکومت داری اسلامی است و تاسیس جمهوری اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) بود.

عبودی با اشاره به فعالیت‌های دفتر روابط سیاسی کتائب حزب الله در ایران اظهار کرد: فعالیت‌های این دفتر در دو محور سیاسی و ارتباطات است، یعنی دفتر علاوه بر شخصیت‌های سیاسی، با شخصیت‌های حوزوی، دفاتر مراجع تقلید و اقشار مختلف در ایران ارتباط دارد.

وی ادامه داد: سعی می‌کنیم که با مراکز اجتماعی در ایران ارتباط داشته باشیم، در زمینه اجتماعی هم به دنبال برگزاری مراسمی با عنوان شهدای کتائب حزب‌الله در ایران برای تقدیر از خانواده‌های شهدا هستیم.

عبودی خاطرنشان کرد: گروه‌های مقاومت از جمله کتائب حزب‌الله نقشه آمریکا در منطقه یعنی داعش را شکست دادند.