حرکت قطارهای اربعین راه آهن قم از ۱۷مهر ماه

مدیر کل راه آهن قم از آغاز حرکت قطارهای اربعین راه آهن قم از مورخه ۱۷مهر ماه خبرداد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن قم محسن اعتماد افزود :در راستای خدمت رسانی به زائرین و مسافرین و نیز در پیش بودن ایام اربعین ۳ رام قطار […]

مدیر کل راه آهن قم از آغاز حرکت قطارهای اربعین راه آهن قم از مورخه ۱۷مهر ماه خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن قم محسن اعتماد افزود :در راستای خدمت رسانی به زائرین و مسافرین و نیز در پیش بودن ایام اربعین ۳ رام قطار فوق العاده در مسیر قم کرمانشاه و بالعکس و نیز ۴رام قطار فوق العاده در مسیر قم – خرمشهر و بالعکس آماده خدمت رسانی به زائرین اربعین هستند.

وی اظهار داشت:زمان حرکت قطار قم کرمانشاه ساعت ۱۷/۰۰ مورخ ۱۸مهر ماه و و ساعت حرکت قطار کرمانشاه – قم نیز در مورخ ۱۷مهر راس ساعت ۲۰/۴۰از کرمانشاه خواهد بود.

وی عنوان کرد:۱۹مهر ماه نیز قطار فوق العاده کرمانشاه – قم – تهران،راس ساعت ۷/۴۰از کرمانشاه به مقصد تهران حرکت خواهد کرد.

مدیر کل راه آهن قم همچنین با اشاره به فعالیت ۴رام قطار فوق العاده به صورت رفت و برگشت در مسیر قم خرمشهر در این ایام ،گفت: حرکت قطار قم – خرمشهر مورخ ۱۹مهر ماه ساعت ۲۱/۴۰و خرمشهر به قم در تاریخ ۲۰مهر ماه ۱۹/۲۰است.

وی در ادامه توضیح داد:در مورخ ۲۰مهر ماه قطار قم – خرمشهر در ساعت ۲۱/۴۰از ایستگاه مرکزی به سمت خرمشهر حرکت خواهد نمود و در ساعت ۱۹/۲۰ مورخه۲۱ مهرماه خرمشهر را به مقصد قم ترک خواهد کرد.