حامیان قمی یک میلیارد تومان به حساب فرزندان ایتام و محسنین واریز کردند

پدران معنوی فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد قم، به تأسی از پدر یتیمان حضرت علی (ع)، فقط در ایام میلاد آن حضرت، یک میلیارد تومان به حساب آنها واریز کردند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از اطلاع رسانی کمیته امداد استان قم، سید محمدرضا میره ای، معاون توسعه مشارکتهای […]

پدران معنوی فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد قم، به تأسی از پدر یتیمان حضرت علی (ع)، فقط در ایام میلاد آن حضرت، یک میلیارد تومان به حساب آنها واریز کردند.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از اطلاع رسانی کمیته امداد استان قم، سید محمدرضا میره ای، معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان قم ضمن قدردانی از مردم نیکوکار استان که این نهاد را در خدمت رسانی بهتر و بیشتر به ایتام و نیازمندان یاری می کنند گفت: پدران معنوی فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد قم فقط در ایام میلاد پدر یتیمان حضرت علی (ع) یک میلیارد تومان به حساب آنها واریز کردند.
میره ای با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۷۹۲ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان قم هستند افزود: هم اکنون بیش از ۲۴ هزار حامی نیک اندیش از این فرندان حمایت می کنند که مبالغ مورد نظر خود را هر ماه به حساب آنها واریز می کنند.
معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان قم با معرفی نشانی اینترنتی ekram.emdad.ir گفت: خیّرانی که می خواهند از بین کودکان یتیم و محسنین تحت حمایت این نهاد در استان قم فرزندی را انتخاب کنند می توانند به این نشانی مراجعه و پس از انتخاب فرزند خود، مبلغ مورد نظرشان را به حساب وی واریز کنند.
وی با بیان اینکه شب عید امسال، افراد بی بضاعت بیش از گذشته به کمکهای مردم و خیران نیازمند هستند تصریح کرد: مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، شماره گیری #۰۲۵*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۶۶۰۱۸ درگاههای پرداخت وجوهات و نذورات به حساب مددجویان این نهاد است.