جلوگیری از یک فاجعه،کشف بیش از ۳ هزار عدد انواع مواد محترقه در قم

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامي استان قم از کشف بیش از ۳ هزار عدد انواع مواد محترقه در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سرهنگ “پیام کاویانی” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت:مأموران پلیس امنیت عمومی استان در راستای شناسایی و برخورد با فروشنگان مواد محترقه با انجام […]

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامي استان قم از کشف بیش از ۳ هزار عدد انواع مواد محترقه در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سرهنگ “پیام کاویانی” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت:مأموران پلیس امنیت عمومی استان در راستای شناسایی و برخورد با فروشنگان مواد محترقه با انجام اقدامات پلیسی يک نفر را در این رابطه شناسايي و دستگیر کردند.

وي گفت: نامبرده با یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به فروش مواد محترقه در سطح شهر می کرد که طی هماهنگي با مقام قضائي استان دستگیر و بیش از ۳ هزار عدد انواع مواد محترقه از وی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم افزود:نهايتاً متهم به همراه پرونده متشکله براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي استان شد.

سرهنگ کاویانی تاکيد کرد: برابر قانون تهيه، فروش و استفاده از مواد محترقه ممنوع و مجازات قانوني در پي دارد.

//////////////////////////////////////

کشف ۱۶ کیلوگرم موادمخدر در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم از کشف ۱۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک در قم خبر داد.

سرهنگ “مرادحسین جعفریان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور و استقرار نظم و امنیت در نقاط آسیب پذیر قم و مقابله با تبهکاران، مزاحمین نوامیس و اراذل و اوباش، برخورد با سارقان، جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر، طرح قدر ۲ در حوزه استحفاظي کلانتری های ۲۲ و ۱۴ برگزار شد.

وی تصریح کرد: پس از شناسایی یکی از قاچاقچیان مواد مخدر، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان و همچنین مأموران کلانتری های ۲۲ و۱۴ قم قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضائی استان طی عملیاتی غافلگیرانه متهم به همراه همدستش دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: پس از بازرسی از مخفیگاه این افراد ۱۴ کیلوگرم حشیش و ۲ کیلوگرم تریاک و همچنین آلات و ادوات استعمال مواد افیونی کشف و سرانجام متهمان به همراه پرونده متشکله تحویل مرجع قضائی استان شدند.