جایگزینی کیسه‌های پارچه ای به جای پلاستیکی درفروشگاه های قم

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم گفت :در راستای فرهنگ سازی و حفظ محیط زیست ، طرح جایگزینی کیسه های پارچه ای به جای پلاستیکی به زودی در فروشگاه های تحت نظارت این سازمان اجرا خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، علیرضا مظفری با اشاره به مضر بودن کیسه‎های پلاستیکی، اظهار داشت: با هماهنگی […]

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم گفت :در راستای فرهنگ سازی و حفظ محیط زیست ، طرح جایگزینی کیسه های پارچه ای به جای پلاستیکی به زودی در فروشگاه های تحت نظارت این سازمان اجرا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، علیرضا مظفری با اشاره به مضر بودن کیسه‎های پلاستیکی، اظهار داشت: با هماهنگی های بعمل آمده با عاملین ۱۷ فروشگاه همشهری تحت نظارت سازمان، به زودی کیسه های پارچه ای و کاغذی قابل بازیافت به جای کیسه پلاستیکی در سطح این فروشگاه‌ها توزیع می شود.
وی مهم ترین مزایای این کیسه ها را قابلیت بازیافت و کمک به پاکیزگی محیط زیست عنوان نمود و بیان داشت: اجرای این طرح مهم ترین زمینه برای مشارکت شهروندان به منظور کاهش تولید و مصرف کیسه‌های پلاستیکی محسوب می شود.
مظفری با مطلوب دانستن اجرای این طرح، افزود: از شهروندان درخواست داریم با مشارکت در این طرح بزرگ؛ در جهت حفظ محیط زیست تلاش نموده تا در آینده شاهد محیط سالم و عاری از هر گونه آلودگی داشته باشیم.
منبع خبر: اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم