جانشین فرماندهی انتظامی استان خبرداد:کشف ۲۰ کیلوگرم تریاک در قم

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از کشف ۲۰ کیلوگرم تریاک در قم و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “صیاد درویشی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پي تمرکز اقدامات اطلاعاتي اين پليس بر روي عناصر اصلي تهيه و توزيع […]

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از کشف ۲۰ کیلوگرم تریاک در قم و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “صیاد درویشی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پي تمرکز اقدامات اطلاعاتي اين پليس بر روي عناصر اصلي تهيه و توزيع مواد مخدر مشخص شد، یک قاچاقچی قصد دارد مقدار قابل توجهی مواد مخدر از نوع تریاک را ابتدا به عنوان مسافر اتوبوس و سپس با انتقال به یک دستگاه پژو ۴۰۵، از یکی از استان های جنوبی پس از عبور از محور مواصلاتی قم به تهران منتقل کند، بنابراین موضوع در دستور کار مأموران مبارزه با مواد مخدر استان قم قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم بیان داشت: سپس طی هماهنگی های قضائی، مأموران به محل های مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری خودرو مذکور را شناسایی و متوقف کردند.

سرهنگ درویشی گفت: در بازرسی از پژو از داخل یک کوله پشتی جلوی پای سرنشین ۲۰ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در قالب ۲ بسته کشف و راننده و سرنشین خودرو دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: نهایتاً متهمان به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قم خبر داد؛حضور سردار “عبدالرضا آقاخانی” در سامانه ۱۹۷

سرهنگ “سید جمال فاطمی” گفت: سردار” عبدالرضا آقاخانی” فرمانده انتظامی استان قم، روز دوشنبه ۱۵ بهمن ماه سال جاري در دفتر نظارت همگاني (۱۹۷) پاسخگوي مشكلات مردم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان قم با اعلام اين خبر افزود: در راستاي پاسخگويي مسئولان انتظامي استان در خصوص مسائل و مشکلات انتظامي ،ترافيکي و غيره شهروندان، فرمانده انتظامي استان روز دوشنبه ۱۵ بهمن ماه، از ساعت ۱۰صبح در دفتر نظارت همگاني ۱۹۷ حضور خواهد يافت.

سرهنگ فاطمی تصريح کرد: همشهريان مي توانند هر گونه انتقاد، شكايت، پيشنهاد و يا تقدير و تشكر از كاركنان نيروي انتظامي را با سامانه ۱۹۷ در ميان گذاشته و در صورت تمايل براي ديدار حضوري با “سردار آقاخانی”، در تاريخ مذكور به دفتر نظارت همگاني (۱۹۷) مستقر در ساختمان معاونت اجتماعي واقع در خيابان امام خميني (ره) – جنب کلانتري ۱۷ شهيد بهشتي مراجعه کنند.