توقیف ظروف سراميکي و مصنوعات چوبي قاچاق در قم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از کشف محموله ۹۱۰ میلیون ریالی ظروف سراميکي، لوازم و مصنوعات چوبي قاچاق در استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “احمد کرمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس و در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر […]

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از کشف محموله ۹۱۰ میلیون ریالی ظروف سراميکي، لوازم و مصنوعات چوبي قاچاق در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “احمد کرمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس و در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه راننده يک دستگاه کاميون کشنده قصد دارد، محموله ظروف و ابزار خانگي قاچاق را از یک استان جنوبی و با عبور از محور مواصلاتی استان قم به تهران منتقل کند، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضائی، کارآگاهان به محل های مورد نظر اعزام و پس از کنترل تردد خودروهای عبوری، کاميون مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم افزود: راننده کامیون اذعان داشت خودرو حامل ظروف آشپزخانه بوده که از گمرک به مقصد تهران در حرکت است بر همین اساس وی، يک فقره بارنامه انواع مصنوعات شیشه ای، يک برگ تصوير پروانه حمل کالا و تصوير يک برگ توزين را به کارآگاهان ارائه کرد.

سرهنگ کرمی خاطرنشان کرد: با راهنمایی راننده صاحب کالا شناسایی و با حضور وي کانتينر تخليه شده و سپس با شمارش کالاها  که شامل انواع ظروف فلزي، سراميکي، مصنوعات شيشه اي و چوبي،وسايل روشنايي و لوازم التحریر بوده و ارسال نمونه به گمرک قم، کارشناسان اعلام کردند، بخشي از کالاها حدود ۹۱۰ میلیون ریال با اسناد ابرازي مطابقت ندارد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم خاطر نشان کرد: سرانجام متهمان به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضائی استان شدند.

/////////////////////////////////

اجرای طرح قدر ۲ در قم با دستگیری ۱۱ سارق و ۲۲ معتاد متجاهر

فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری ۱۱ نفر سارق و ۲۲ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در نتیجه اجرای طرح قدر ۲ در حوزه استحفاظي تعدادی از کلانتری و پاسگاه های فرماندهی انتظامی شهرستان قم خبر داد.

سرهنگ “مراد حسین جعفریان” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور و استقرار نظم و امنیت در نقاط آسیب پذیر قم و مقابله با تبهکاران، مزاحمین نوامیس و اراذل و اوباش، برخورد با سارقان، جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر، طرح قدر ۲ در حوزه استحفاظي  تعدادی از کلانتری و پاسگاه های فرماندهی انتظامی شهرستان قم برگزار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم هدف از برگزاری طرح مذکور را کاهش جرایم و پیشگیری از هرگونه ناهنجاری دانست و بر استمرار آن تاکید کرد.

سرهنگ جعفریان در ادامه دیگر نتایج این طرح را شامل دستگیری ۵ نفر اراذل و اوباش، کشف ۸ فقره انواع اموال مسروقه و ۷ دستگاه موتورسیکلت، توقیف  ۸ دستگاه خودرو  و ۱۵ دستگاه موتورسیکلت، مقاديري موادمخدر و آلات استعمال موادافيوني و ۳۷ نفر معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر برشمرد.

///////////////////////////////

حضور فرمانده انتظامي استان قم در سامانه ۱۹۷

رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان قم گفت: سردار” عبدالرضا آقاخانی”، روز دوشنبه ۱۹آذرماه سال جاري در دفتر نظارت همگاني (۱۹۷) پاسخگوي مشكلات مردم خواهد بود.

//به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ “سيدمحمد سيف زاده” با اعلام اين خبر افزود: در راستاي پاسخگويي مسئولان انتظامي استان در خصوص مسائل و مشکلات انتظامي ،ترافيکي و غيره شهروندان، فرمانده انتظامي استان قم روز دوشنبه ۱۹ آذرماه، از ساعت ۱۰ الي ۱۲ در دفتر نظارت همگاني ۱۹۷ حضور خواهد يافت.

رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان قم تصريح کرد: همشهريان مي توانند هر گونه انتقاد، شكايت، پيشنهاد و يا تقدير و تشكر از كاركنان نيروي انتظامي را با سامانه ۱۹۷ در ميان گذاشته و در صورت تمايل براي ديدار حضوري با سردار آقاخانی، در تاريخ مذكور به دفتر نظارت همگاني (۱۹۷) مستقر در ساختمان معاونت اجتماعي واقع در خيابان امام خميني (ره) – جنب کلانتري ۱۷ شهيد بهشتي مراجعه کنند.