توفیق پلیس در مأموریت ها از برکات قرآن کریم است

فرمانده انتظامی استان قم توفیق پلیس در مأموریت ها را از برکات قرآن کریم دانست و گفت: امسال پلیس قم در حفظ قرآن کریم رتبه اول کشور را در سطح ناجا کسب کرد و مصمم هستیم این جایگاه را حفظ کنیم. به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری پلیس، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در جشنواره تجلیل از حافظان […]

فرمانده انتظامی استان قم توفیق پلیس در مأموریت ها را از برکات قرآن کریم دانست و گفت: امسال پلیس قم در حفظ قرآن کریم رتبه اول کشور را در سطح ناجا کسب کرد و مصمم هستیم این جایگاه را حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری پلیس، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در جشنواره تجلیل از حافظان قرآن کریم ویژه کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم و خانواده آن ها، ضمن قدردانی از تلاش چندین ماهه رئیس و کارکنان مجموعه عقیدتی سیاسی این فرماندهی در برگزاری مسابقات حفظ، اظهارداشت: یکی از اقدامات خوبی که در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در نیروی انتظامی دنبال می شود، “ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی” است.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اهتمام نیروی انتظامی در برگزاری مسابقات حفظ قرآن کریم، استان قم را یکی از استان های پویا در این رابطه دانست و تصریح کرد: بحمدالله در سال ۹۷ به همت همکاران فرماندهی انتظامی استان و خانواده های آن ها، بیش از یک هزار نفر در مسابقات حفظ قرآن کریم شرکت کردند.

وی با بیان این که از مجموع شرکت کنندگان بیش از ۵۰۰ نفر در رشته حفظ یک جز تا حفظ کل قرآن پذیرفته شدند، افزود: فضای کلی نیروی انتظامی، اشاعه معنویت و ترویج فرهنگ قرآنی بوده و چندسالی است که توجه ویژه ای به آن شده و امیدواریم این فرهنگ روز به روز با سرعت بیشتری تسری پیدا کند.

سردار آقاخانی، توفیق پلیس در مأموریت ها را از برکات قرآن کریم دانست و گفت: امسال پلیس قم در حفظ قرآن کریم رتبه اول کشوری را در سطح ناجا کسب کرد و مصمم هستیم که این جایگاه را حفظ کنیم، البته از شهر مقدس قم انتظار همین است.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به صدور گواهی به پذیرفته شدگان مسابقات و شرکت آن ها در مسابقات سطح ناجا، افزود: ترویج فرهنگ قرآن حرکتی الهی،

جهادی و ارزشی است که بحمدالله امروز فرهنگ قرآنی جای خود را در خانواده کارکنان نیروی انتظامی پیدا کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین “سید حسین موجانی” رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان قم نیز طی سخنانی ضمن تقدیر از اهتمام شرکت کنندگان مسابقات حفظ قرآن کریم، هدف از برگزاری این مسابقات را تقویت معنویت در کنار مأموریت ها دانست و گفت: ترویج قرآن کریم باعث کاهش آسیب شغلی در اجرای مأموریت های پلیس خواهد شد.