توسعه اشتغال از اولويت هاي اصلي قم در سال ۹۷ است

استاندار قم در جلسه شورای معاونین استانداري قم با بیان اهمیت رسيدگي به وضعیت معیشت مردم، اظهار کرد: حركت در مسير اقتصاد مقاومتی و توسعه اشتغال از اولويت هاي اصلي قم در سال ۹۷ است. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، هفدهمین جلسه شورای معاونین استانداری به ریاست […]

استاندار قم در جلسه شورای معاونین استانداري قم با بیان اهمیت رسيدگي به وضعیت معیشت مردم، اظهار کرد: حركت در مسير اقتصاد مقاومتی و توسعه اشتغال از اولويت هاي اصلي قم در سال ۹۷ است.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، هفدهمین جلسه شورای معاونین استانداری به ریاست سید مهدی صادقی استاندار قم برگزار شد.
استاندار قم در این جلسه با بیان ضرورت  برنامه ریزی برای توسعه استان در سال ۹۷، اظهار کرد: توجه به شاخص هاي تحقق اقتصاد مقاومتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید انجام برنامه ها در مسیری قرار گیرد تا زمینه حصول نتایج ملموس اقتصادی در استان فراهم شود.
وی افزود: موضوع اشتغال در جامعه مساله ای محوری است که باید همه برنامه ها بر اساس توسعه اشتغال تدوین گردد و تا زدودن چهره فقر مطلق از جامعه ادامه یابد.
صادقي نظارت بر روند اجرای کار در دستگاهها را مورد تاكيد قرار داد و اضافه کرد: نظارت بر فعاليت ادارات که بر اساس سیاست های کلی دولت تدبير به دستگاهها ابلاغ شده است بايستي بطور کامل و دقيق انجام شود.
استاندار قم در ادامه با تبیین شرایط بحرانی آب در کشور و استان قم، ادامه داد: باید در تمامی بخش ها برای منابع آبی که جزئی از زیرساخت های توسعه هستند برنامه ریزی کنیم.
صادقی نشاط اجتماعی را نيز موضوعی مهم در هر جامعه عنوان کرد و با اشاره به تلاش دشمنان براي القاي ياس و نااميدي در جامعه گفت: برای نسل جوان و آینده سازان کشور باید چاره اندیشی کنیم و با کار خالصانه امید را در بین مردم گسترش دهیم.
وی انكار دستاوردهاي نظام و ظرفيت ها و استعدادهاي مردمي كه مهمترين سرمايه هاي كشور هستند را از اهداف دشمنان براي مايوس كردن مردم برشمرد و تصريح كرد: تلاش براي رواج اخلاق اسلامي، عمومي كردن فرهنگ ديانت، ارتقاء سطح آگاهي جامعه، ارتقاء فرهنگ شهروندي و تلاش براي گرايش به علم ومطالعه از مواردي هستند كه مسئولان بايد در راستاي خنثي نمودن اهداف دشمنان به آنها توجه داشته باشند.
استاندار قم در پایان با تأکید بر لزوم توجه به شأن و کرامت کارمندان در هر دستگاه و سازمان، خاطر نشان کرد: توجه جدی به رفاهیات مادی و معنوی کارکنان در دستور کار مدیران قرار گیرد تا با ایجاد ارتباط معنوی دوسویه بین مدیران و کارکنان و یکپارچگی در سازمانها شاهد افزایش کارآمدی سیستم در انجام وظایف باشیم.