توسط مهرورزان صورت گرفت:بازدید از بانوان معلول در ایام شهادت ام ابیها

مهرورزان حامیان سالمندان ومعلولان باحضور در آسایشگاه ابن الرضا (ع) قم درایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(ع) ،عزاداری های خود را با این بانوان معلول برپاکردند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم ،مهرورزان نوع دوست استان قم  عضو گروه مردم نهاد مهر ورزان،که هرماه برای حمایت ودلجویی از سالمندان ومعلولان به دیدار از یکی از […]

مهرورزان حامیان سالمندان ومعلولان باحضور در آسایشگاه ابن الرضا (ع) قم درایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(ع) ،عزاداری های خود را با این بانوان معلول برپاکردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم ،مهرورزان نوع دوست استان قم  عضو گروه مردم نهاد مهر ورزان،که هرماه برای حمایت ودلجویی از سالمندان ومعلولان به دیدار از یکی از آسایشگاه های استان می روند،این ماه نیز باتوجه به همزمانی با ایام شهادت ام ابیها،به دیدار بانوان معلول آسایشگاه ابن الرضا (ع) رفته وضمن بازدید ودلجویی ازآنان،عزاداری های خود را با این عزیزان برگزار کردند.

در این بازدید که باحضور ارزشمند اعضای گروه مهر ورزان همراه  بود،حاظرین پای درد دلهای افراد حاظر در این آسایشگاه قرار گرفته وقول پی گیری مطالبات وسعی در حل مشکلات آنان دادند.

یکی از پرسنل این آسایشگاه با اشاره به هزینه های سنگین نگهداری از این معلولان اظهار داشت:باتوجه به هزینه های سنگین نگهداری از این عزیزان وکمبود امکانات،از کلیه مسئولان وخیرین درخواست داریم که در این زمینه یاری گر ما باشند.

در ادامه حاظرین پس از برگزاری مراسم معنوی عزاداری،از ساکنین این آسایشگاه خدا حافظی کردند.