تقدیر مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از آبفای قم

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تقدیم لوحی سپاسی از کسب رتبه برتر در زمینه «تهیه گزارش‌های تحلیلی کیفیت آب» از آبفای شهری استان قم تقدیر کرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مهندس “حمیدرضا جانباز” در این لوح سپاس آورده است […]

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تقدیم لوحی سپاسی از کسب رتبه برتر در زمینه «تهیه گزارش‌های تحلیلی کیفیت آب» از آبفای شهری استان قم تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مهندس “حمیدرضا جانباز” در این لوح سپاس آورده است : تلاش و همت مدیریت و کارکنان آن شرکت موجب کسب رتبه برتر در زمینه “تهیه گزارش‌های تحلیلی کیفیت آب” در بین شرکت‌های آب و فاضلاب شهری در سال ۹۶ شد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در ادامه خطاب به مدیرعامل شرکت آبفای قم، خاطرنشان کرده است: بدینوسیله به پاس این زحمات ارزنده از جنابعالی، مدیر و کارشناسان شاغل در بخش کنترل کیفیت آب و سایر افراد تأثیرگذار در کسب این موفقیت تقدیر و تشکر می‌شود.

مدیر دفتر کنترل کیفیت آب و فاضلاب استان قم در خصوص کسب این رتبه گفت: گزارش‌های تحلیلی کیفیت آب شامل تحلیل آزمون‌های میکروبی، بیولوژی، فیزیک وشیمیایی، فلزات سنگین، بررسی آنالای زرهای سنجش لحظه‌ای کیفی، بررسی آلاینده‌های منابع زیرزمینی و سطحی و مشخصات عمومی و کمی تأسیسات آب می‌شود.

مهندس رضا انصاری بررسی عملکرد کیفی بخش خصوصی در بهره‌برداری از تأسیسات آب، بررسی صحت عملکرد بخش خصوصی در نمونه‌برداری با توجه به تواتر زمانی و مکانی اعلام شده از طریق تهیه نقشه و گزارش‌های لازم از سامانه LIMS را از جمله نتایج بررسی گزارش‌های تحلیلی کیفیت آب برشمرد.

وی خاطرنشان کرد:  بررسی عملکرد واحد کنترل کیفی در ارائه محصولات(آب شرب،آب بهداشتی و آب صنعت) با استانداردهای لازم از طریق مقایسه با گزارش‌های آزمون‌های فیزیکی، شیمیایی، میکروبی، بیولوژی و فلزات سنگین و بررسی صحت نتایج ثبت شده جهت بهره‌برداری در فرآیند کنترل کیفیت تأسیسات آب از دیگر نتایج به دست آمده از تهیه گزارش‌های تحلیلی کیفیت آب است.