تقدیر دانشگاه علوم پزشکی از آبفای قم به علت رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی قم از رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی در راستای مدیریت بیماری کویید ۱۹ در شرکت آب و فاضلاب استان تقدیر کرد. به گزارش  پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم و رئیس مرکز بهداشت […]

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی قم از رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی در راستای مدیریت بیماری کویید ۱۹ در شرکت آب و فاضلاب استان تقدیر کرد.

به گزارش  پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم و رئیس مرکز بهداشت استان در با ارسال نامه‌ای با اشاره به بررسی‌های به عمل آمده توسط بازرس بهداشت حرفه‌ای از شرکت آب و فاضلاب استان در راستای مدیریت بیماری کویید ۱۹، فاصله‌گذاری اجتماعی و سلامت محیط و کار، شرایط این شرکت را از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی مناسب اعلام کرد.

دکتر سیامک مداحی ضمن تقدیر از تلاش‌های ارزنده مدیرعامل آبفای استان در انجام اقدامات کنترلی و نظارت مستمر بر پیاده‌سازی آن، این‌گونه اقدامات را زمینه‌ساز حفظ سلامت کارکنان و مراجعین به شرکت آب و فاضلاب دانست.