تقدیر از شهردار قم به عنوان با سابقه‌ترین شهردار کشور

در پنجمین جشنواره چهره سال راه و ساختمان کشور از دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم به عنوان پیشکسوت و باسابقه‌ترین شهردار کشور تقدیر شد. به گزارشپایگاه خبری رهپویان قم، پنجمین جشنواره چهره راه و ساختمان کشور در بخش‌های شهرداري، راه و شهرسازي، نظام مهندسي و طرح هاي عمراني به همت یکی از معتبرترین مجتمع‌های رسانه‌ای کشور […]

در پنجمین جشنواره چهره سال راه و ساختمان کشور از دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم به عنوان پیشکسوت و باسابقه‌ترین شهردار کشور تقدیر شد.

به گزارشپایگاه خبری رهپویان قم، پنجمین جشنواره چهره راه و ساختمان کشور در بخش‌های شهرداري، راه و شهرسازي، نظام مهندسي و طرح هاي عمراني به همت یکی از معتبرترین مجتمع‌های رسانه‌ای کشور برگزار شد.
در مراسم اختتامیه این جشنواره که با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی، معاونان وزیر راه و شهرسازی، غلامرضا جانقربان معاون معماری و شهرسازی شهرداری قم و مسوولان و دست‌اندرکاران حوزه عمران و شهری برگزار شد، چهره‌های امسال راه و ساختمان کشور معرفی شدند.
طی این مراسم دکتر سقائیان نژاد شهردار قم به عنوان پيشكسوت و با سابقه ترين شهردار ايران با اهدای تنديس و جايزه ويژه مورد تجلیل قرار گرفت که غلامرضا جانقربان معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم به نمايندگي لوح و تنديس را دريافت کرد.
دكتر سقائیان نژاد با ١٥ سال سابقه در كسوت شهردار عنوان پيشكسوت و باسابقه ترين و موفق ترين شهردار را از آن خود كرده است.
«بازآفرینی شهری» و «رعایت حقوق شهروندی» از اهداف برگزاری پنجمین دوره جشنواره چهره سال راه و ساختمان بوده است.
منبع خبر: اداره کل ارتباطات و بین الملل شهرداری قم