تسهیل فرآیندهای تولیدی در دستور کار اداره کل استاندارد استان قم

استاندار قم با تاکید بر افزایش نقش کنش گری اداره کل استاندارد در استان قم،  تسهیل فرآیندهای تولیدی و بهبود ایمنی محیط کار را  در دستور کار مدیر کل جدید این اداره کل دانست. به گزارش  پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم دکتر بهرام سرمست در مراسم معارفه مدیر کل […]

استاندار قم با تاکید بر افزایش نقش کنش گری اداره کل استاندارد در استان قم،  تسهیل فرآیندهای تولیدی و بهبود ایمنی محیط کار را  در دستور کار مدیر کل جدید این اداره کل دانست.
به گزارش  پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم دکتر بهرام سرمست در مراسم معارفه مدیر کل استاندارد استان قم با اشاره به اهمیت استاندارد در مفاهیم امنیت و سلامت در جامعه، اظهار کرد: مبانی و اصول استاندارد پشتوانه این دو مقوله مهم می باشد.
سرمست دامنه اختیارات استاندارد را از مرحله تولید تا مصرف عنوان و اضافه کرد: کیفیت محصول باید از کالا آغاز شده و تا مرحله توزیع و به ویژه خدمات رسانی بعد از آن گسترش داده شود.
سرمست با انتقاد از عدم توجه کافی به سهم استاندارد در مدیریت و عملکرد دستگاهها، گفت: اداره کل استاندارد استان باید با فعالیت بیشتر به سازمانی  کنش گر و اثرگذار در تبیین ضوابط استاندارد در استان  تبدیل شود.
استاندار قم پشتیبانی از رونق تولید را تکلیف همه دستگاه ها در استان دانست و ابراز کرد: اداره کل استاندارد باید در  تسهیل فراینده های تولید و توسعه ایمنی و خدمات نقش آفرینی کند.
سرمست همچنین با تاکید براهمیت گردشگری حلال در کشور و استان قم، ادامه داد: باید از ظرفیت های استان قم برای تبیین و ترویج استفاده از نشان حلال در تولید کالا وارائه خدمات در سطح ملی و بین المللی استفاده شود.
مقام عالی دولت در استان تصریح کرد: دولت ها بر اساس میزان رعایت استانداردهای بین المللی مورد ارزیابی قرار می گیرند.
در پایان این مراسم‌از زحمات اقای فرزانه تقدیر و آوری فرد به عنوان مدیر کل جدید استاندارد قم معارفه گردید.