تدوین برنامه اجرایی دستگاه هاجهت حفاظت ازتالاب های استان

استاندار قم در بازدید از دریاچه حوض سلطان و تالاب های استان قم اظهار کرد: برنامه اجرایی دستگاه های متولی برای حفاظت و بهره برداری از ظرفیت تالاب ها در راستای توسعه استان ارائه شود. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی استانداری قم دکتر بهرام سرمست استاندار قم پیش از […]

استاندار قم در بازدید از دریاچه حوض سلطان و تالاب های استان قم اظهار کرد: برنامه اجرایی دستگاه های متولی برای حفاظت و بهره برداری از ظرفیت تالاب ها در راستای توسعه استان ارائه شود.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی استانداری قم دکتر بهرام سرمست استاندار قم پیش از ظهر امروز از دریاچه حوض سلطان و تالاب های بهشت معصومه و مُرّه و کاروانسرای تاریخی دیر گچین بازدید کرد.
سرمست در این بازدید با اشاره به بارش های بسیار خوب سال جاری اظهار کرد: این بارش ها تا حد مطلوبی باعث حیات مجدد تالاب های استان و منجر به کاهش خطرات زیست محیطی گردیده است .
استاندار قم یکی از اهداف این بازدید را بررسی پتانسیل های تالاب های استان قم عنوان کرد و اظهار داشت: دستگاه های دولتی بایستی برنامه ی عملی خود را برای حفظ و استفاده از ظرفیت های تالاب های قم برای توسعه استان بر اساس اسناد بالادستی ارائه کنند.
وی با تاکید بر جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای بالفعل نمودن ظرفیت های گردشگری خاطرنشان کرد: این مهم بایستی در کارگروه های تخصصی استان قم مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.