تحویل مدارک وکیف پول به صاحبش توسط راننده خدوم تاکسی درشهرقم

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: راننده امانتدار قمي كيف حاوي مبلغ ۲۲۰ ميليون تومان چک تضمینی امضا شده به‌ همراه مدارك ارزشمند ديگري كه در تاكسي خود پيدا كرده بود را به صاحبش تحويل داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،مرتضی عزتی اظهار داشت: این راننده با خوشحال کردن خانواده‌ای […]

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: راننده امانتدار قمي كيف حاوي مبلغ ۲۲۰ ميليون تومان چک تضمینی امضا شده به‌ همراه مدارك ارزشمند ديگري كه در تاكسي خود پيدا كرده بود را به صاحبش تحويل داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،مرتضی عزتی اظهار داشت: این راننده با خوشحال کردن خانواده‌ای در روز حمل و نقل و ترافیک مورد تشویق و تقدیر قرار می گیرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم ادامه داد: این راننده تاکسی که محسن مولائی نام دارد هنگامی که مشغول خدمت رسانی با تاکسی خود بود متوجه شد که کیفی مربوط به یکی از مسافران در روی صندلی جا مانده است.

عزتی اظهار داشت: وی وقتی کیف را باز کرد متوجه شد که داخل آن مبلغ ۲۲۰ میلیون تومان چک تضمینی قابل وصول و اسناد مدارک ثبتی است.

وی ادامه داد: این راننده وظیفه شناس بلافاصله آن را به سازمان تاکسیرانی قم آورد و با کمک پرسنل سازمان تاکسیرانی قم توانست صاحب کیف را شناسایی کند و محتوای کیف را به وی تحویل دهد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم تصریح کرد: از این راننده زحمتکش و امانتدار  به پاس این عمل شایسته از طرف شهرداری و سازمان تاکسیرانی قم در روز حمل و نقل و ترافیک که مصادف با ۲۶ آذر است، مورد تقدیر و تشویق قرار می گیرد.

عزتی گفت: این کار راننده‌ تاکسی در راستای وظیفه‌شناسی و امانتداری رانندگان تاکسی محسوب می‌شود.

وی در ادامه بیان داشت: درستکاری و امانتداری کسانی که با وجود دست‌های خالی و مشکلات نگهداری دو فرزند بیمار، باز هم حاضر نیستند وجدان خود را زیر پا بگذارند و از اندوخته یا سرمایه دیگران برای خود استفاده نماید، بسیار لذت بخش و باعث خرسندی است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم صداقت و اخلاص، پاکی و امانتداری را مهم‌ترین خصوصیات رانندگان مخلص و فداکار خانواده بزرگ تاکسیرانی قم ذکر کرد و افزود: به ‌غیر از این حرکت شایسته که این راننده‌ی زحمتکش و شریف انجام داد، رانندگان دیگری هم داشته‌ایم که اسباب و اثاثیه ارزشمند به‌ جا مانده از مسافران در تاکسی‌ها را تحویل داده‌اند.

عزتی گفت: اینها همه حکایت و نشان از امانتداری مجموعه‌ی رانندگان شریف و زحمتکش و با ایمان تاکسیرانی این شهر را دارد.

وی در پایان بیان داشت: لازم به توجه است کلیه شهروندانی که اشیاء و مدارک و غیره را در تاکسی جا می‌گذارند می توانند با شماره تلفن ۳۶۶۲۸۸۰۰ و یا پیامک ۳۰۰۰۵۱۳۳ پیگیری نمایند.