تجلیل ازخبرنگاران قمی توسط بانک شهر

درطی مراسمی  ،مسئولان بانک شهر منطقه ۶،برای پاسداشت وارج نهادن به تلاش های اصحاب رسانه در روز خبرنگار،از خبرنگاران قمی تجلیل به عمل آوردند. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری رهپویان قم ،در این مراسم که عصر امروز در سرپرستی منطقه ۶بانک شهر در قم برگزار شد،سرپرست منطقه شش این بانک با اشاره به اینکه […]

درطی مراسمی  ،مسئولان بانک شهر منطقه ۶،برای پاسداشت وارج نهادن به تلاش های اصحاب رسانه در روز خبرنگار،از خبرنگاران قمی تجلیل به عمل آوردند.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری رهپویان قم ،در این مراسم که عصر امروز در سرپرستی منطقه ۶بانک شهر در قم برگزار شد،سرپرست منطقه شش این بانک با اشاره به اینکه حق گویی هزینه دارد وخبرنگاران عزیز بدون هیچ منتی این هزینه ها را با روح وجان خود می پردازند اظهار داشت:مدیران بانک شهر همواره قدر دان محبت های اصحاب رسانه ها بوده اند .چون این عزیزان پل ارتباطی مسئولان ومردم هستند.
احمد کمری افزود:بانک شهر شامل ۱۲منطقه است وهر منطقه شامل ۴استان می باشد که منطقه ۶که ما سرپرستی آن را داریم شامل استان های قم،مرکزی،سمنان ولرستان است.
وی گفت:هم اکنون ۲۸۰شعبه وتعدادی گیشه در سطح کشور داریم و۳۵۰دستگاه پیشخوان شهر نت در سراسر کشور استقرار کردیم.
وی خاطر نشان کرد:این مجموعه مالی با مدیر عاملی دکتر پور زندی پابه عرصه وجود گذاشت ودر طی سه سال ماشاهد رشد ۶۰درصدی در نقدینگی این بانک بودیم یعنی سالی ۲۰درصد رشد.وتحقق این رشد قابل توجه در دریافت نقدینگی ناشی از اعتماد خوب مردم به این بانک است.
کمری اظهار داشت:حدود ۱۸هزار میلیارد تومان توسط بانک شهر در پروژه های عمرانی کشور مشارکت شده است ودر استان قم نیز خط یک متروی قم بامشارکت بانک شهر درحال انجام است ودرحال مذاکره برای انعقاد قرار داد برای خط دو آن نیز هستیم.

بانک شهر رتبه اول کشوری درفناوری
وی با اشاره به اینکه بانک شهر رتبه اول فناوری در بین بانک های کشور را کسب نمود ،خاطر نشان کرد:ما برای استفاده وجمع اوری پولهای خرد مردم طرح کارت شهروند را ارائه نمودیم که درطی آن ۱۸نوع خدمات توسط این کارت از قبیل پرداخت کرایه اوتوبوس وتاکسی و..ارائه می شود.
وی به ورود این بانک به عرصه فرهنگی اشاره کرد وافزود:بانک شهر باحمایت های خود از چاپ ونشر کتاب باعث شد که در خیلی از استان هایی که نمایشگاه های کتاب رونق چندانی ندارند،با استقبال انبوه مردم مواجه شوند.
وی گفت:با حمایت بانک شهر خط ۷متروی تهران افتتاح شد وبزرگراه امام علی در تهران نیزبه بهره بداری رسید.

صراف الکترونیکی ایده ای جدید ونو آورانه از بانک شهر
وی با اشاره به اینکه صراف الکترونیکی ایده ای جدید ونو آورانه از بانک شهر شهر است ،اظهار داشت:برای اولین بار این ایده در کشور اجرا می شود که طی آن توریست های خارجی در هنگام ورود خود به کشور،به میزان دلخواه خود ارز دربانک شهر گذاشته ودر مقابل آن یک کارت ویژه صراف دریافت می کنند تا ارز سپرده شده آنان را به پول ایرانی تبدیل وپس از پایان مدت اقامت خود درکشور،با مراجعه به بانک شهر وپس دادن کارت،مابقی پول خود را به ارز دلخواه خود دریافت می کنند.که این طرح برای اولین بار در کشور توسط بانک شهر اجرا ودر مبادی ورودی کشور وشهر های توریستی مستقرشده است.
کمری گفت:سرمایه بانک شهر در ابتدا ۴هزار میلیارد تومان بود که درسالجاری این میزان به ۱۶هزار میلیارد تومان رسیده است وبه زودی ودر صورت دریافت مجوزهای لازم،این میزان سرمایه به ۲۰هزار میلیارد تومان خواهد رسید.
در ادامه سید محمد ابطحی ،معاونت ارزی منطقه ۶ نیز اظهار داشت:به موازات خدمات ریالی که در بانک شهر انجام می شود،ماخدمات ارزی نیز در این بانک انجام می دهیم وبانک شهر به عنوان یک سیتی بانک به شمار می رود وماهیچ منعی درحوالجات ارزی نداشته ایم وسویف ما در طول این مدت فعال بوده وتحریم نشده است وخیلی از بانک ها نیز سویف خود را از طریق بانک ما انجام داده اند.
همچنین ما ظمانتنامه های ارزی نیز برای بازرگانان در بانک شهر صادر می کنیم.
شایان ذکر است که در پایان ،از خبرنگاران حاضر توسط بانک شهر تجلیل به عمل آمد.
پایان پیام/