بیش از نیمی از جمعیت استان قم عضوتعاونی ها هستند

مدیرکل  تعاون کار ورفاه اجتماعی استان قم گفت:هم اکنون بیش از هزار و۶۵تعاونی فعال در استان داریم و بیش از نیمی از جمعیت استان قم عضوتعاونی ها هستند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، مدیرکل  تعاون کار ورفاه اجتماعی استان قم عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته تعاون اظهار داشت: […]

مدیرکل  تعاون کار ورفاه اجتماعی استان قم گفت:هم اکنون بیش از هزار و۶۵تعاونی فعال در استان داریم و بیش از نیمی از جمعیت استان قم عضوتعاونی ها هستند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، مدیرکل  تعاون کار ورفاه اجتماعی استان قم عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته تعاون اظهار داشت: هم اکنون بیش از هزار و۶۵تعاونی فعال در استان داریم و بیش از نیمی از جمعیت استان قم عضوتعاونی ها هستند واین بهترین دلیل براعتماد مردم به تعاونی ها است.

مصطفی کاویانی به لزوم توجه به رفاه حال کارگران وحل مشکلات آنان تاکید کرد وافزود:ماباید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا عزیزان کارگر در هنگام نیاز به خدمات اداره کار،کمتر دچار کاغذ بازی های اداری شوند وحتی ما برای تسهیل در کار افراد مراجعه کننده برای بیمه بیکاری،تعداد اتاق های ارائه کننده خدمات از یک اتاق به ۳اتاق افزایش دادیم ودر نظر داریم که برای رفاه حال مراجعه کنندگان نیز امکانات رفاهی از قبیل دستگاه خود پرداز و..در آن مکان بگذاریم.

وی به برنامه های هفته تعاون در استان قم اشاره کرد وافزود:ما این هفته را با غبار روبی مزارهای شهدای مدافع حرم آغاز نمودیم و مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم به همراه مدیران ، روسای ستادی و تابعه ، روسای بانکها و مدیران کل عضو شورای هماهنگی ، فرماندهان بسیج کارگری و  کارمندی ، اتاق تعاون و جمعی از تعاونگران استان قم با حضور در گلزار شهدای بهشت معصومه سلام الله علیها با نثار گل و عطر افشانی به مزار مطهر شهدای گلگون کفن مدافعان حرم با آرمانهای مقدس این کبوتران خونین بال تجدید میثاق نمودند .

همچنین نشست صمیمی با استاندارقم ومدیران ارشد استانی،،برگزاری مراسم تجلیل از تعاون گران برتر استانی،دیدار با آیات عظام،حضور در نماز جمعه وارائه خدمت به مردم در آنجا و..از جمله برنامه های این هفته عنوان کرد.