بوستان ۶۰۰۰ مترمربعي بانوان در منطقه ۶ افتتاح می‌شود

مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قم از تكميل و بهره برداري از بوستان ۶۰۰۰ مترمربعي بانوان تا پايان سال جاري خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، پيام جواديان با اشاره به اينكه در سال جاري بيش از ۹ هزار و ۶۰۰ مترمربع بوستان شهري در منطقه ۶ ايجاد شده است اظهار […]

مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قم از تكميل و بهره برداري از بوستان ۶۰۰۰ مترمربعي بانوان تا پايان سال جاري خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، پيام جواديان با اشاره به اينكه در سال جاري بيش از ۹ هزار و ۶۰۰ مترمربع بوستان شهري در منطقه ۶ ايجاد شده است اظهار کرد: تكميل و بهره برداري از بوستان ۶ هزار مترمربعي بانوان تا پايان سال نيز از ديگر اقداماتي است كه در سال جاري انجام خواهد شد.
مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قم به بهسازي ۱۷ هزار مترمربع از بوستان‌های منطقه اشاره كرد و گفت: هشت قطعه بوستان به مساحت ۱۱ هزار و ۲۰۰ متر مربع با اعتبار ۵۰۰ ميليوني نيز تا پايان سال احداث و در اختيار شهروندان قرار می‌گیرد.
وي با بیان اینکه ۱۰ هزار مترمربع باغچه سازي در حاشيه معابر و نيز كاشت ۲۶ هزار اصله درخت در این منطقه از اقدامات مهم سال جاري براي توسعه فضاي سبز بوده است گفت: ۱۴ هزار مترمربع جنگل كاري در محدوده كمربندي و منطقه انجام شده و تا پايان امسال نیز  ۴ هزار و ۵۰۰ متر باغچه سازي و نيز ۳ هزار متر توسعه فضای سبز در كمربندي انجام خواهد شد.
جوادیان با تاکید بر اینکه عزم سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بر این است که سالیانه بیش از ۳۰۰ هکتار توسعه فضای سبز شهری داشته باشد اظهار کرد: این کار در راستای دستیابی به سرانه‌های استاندارد فضای سبز با جدیت پیگیری می‌شود و امیدواریم بتوانیم تا افق ۱۴۰۰ به این مهم دست یابیم.

منبع خبر: اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم