بوستان‌های شهر قم برای حفظ سلامتی شهروندان تا اطلاع ثانوی تعطیل است

شهردار قم گفت: شهرداری قم برای حفظ امنیت و سلامت شهروندان امسال هیچ برنامه‌ای برای روز طبیعت و ۱۳ فروردین تدارک ندیده و تمام ظرفیت‌های تفریحی و بوستان‌ها به‌صورت خاص تعطیل خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، دکتر سید مرتضی سقاییان نژاد با اشاره به اهمیت در خانه ماندن شهروندان در روزهای […]

شهردار قم گفت: شهرداری قم برای حفظ امنیت و سلامت شهروندان امسال هیچ برنامه‌ای برای روز طبیعت و ۱۳ فروردین تدارک ندیده و تمام ظرفیت‌های تفریحی و بوستان‌ها به‌صورت خاص تعطیل خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، دکتر سید مرتضی سقاییان نژاد با اشاره به اهمیت در خانه ماندن شهروندان در روزهای پیش‌رو اظهار داشت: باید از شهروندانی که در خانه ماندند و توصیه‌های پزشکی را جدی گرفتند تشکر کنیم.
شهردار قم با ابراز تأسف و معذرت‌خواهی از مردم برای ارائه نشدن خدمات و شرایط ویژه برای روز طبیعت، افزود: شهرداری قم برای حفظ امنیت و سلامت شهروندان امسال هیچ برنامه‌ای برای روز طبیعت و ۱۳ فروردین تدارک ندیده است.
سقاییان نژاد با تأکید بر تعطیلی همه بوستان‌ها و مراکز تفریحی در سطح شهر، تصریح کرد: اولویت شهرداری حفظ سلامت مردم و رعایت توصیه‌ها و دستورات ستاد مبارزه با کرونا است.
وی با درخواست از مردم برای حفظ قرنطینه خانگی، خاطرنشان کرد: شهرداری برای پایان دوره قرنطینه و ویروس کرونا برنامه‌ای جامعی را داشته و مردم می‌توانند آن زمان، از بوستان‌ها و مراکز تفریحی استفاده کنند.
شهردار قم با یادآوری دوباره تعطیلی بوستان‌ها، ادامه داد: تمام ظرفیت‌های تفریحی و بوستان‌ها متعلق به مردم است اما برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تمام امکانات شهرداری به‌صورت خاص تعطیل خواهد بود.
سقاییان نژاد در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و در پی تعطیلی بوستان‌ها و پارک‌های شهر تا اطلاع ثانوی، طرح فاصله گذاری اجتماعی تا بیستم فروردین تمدید شده است.