به همت سازمان دانش آموزی،۵۲۳ مدرسه در قم میزبان جشن عاطفه ها

 به همت سازمان دانش آموزی وکمیته امداد وبا شعار لبخند مهر بسته به مهربانی شما و حضور بیش از ۲۰۰ هزار دانش آموز قمی در ۵۲۳ مدرسه جشن عاطفه ها برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،پیش از ظهر امروز جشن عاطفه ها به صورت همزمان در سراسر کشور و با شعار لبخند […]

 به همت سازمان دانش آموزی وکمیته امداد وبا شعار لبخند مهر بسته به مهربانی شما و حضور بیش از ۲۰۰ هزار دانش آموز قمی در ۵۲۳ مدرسه جشن عاطفه ها برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،پیش از ظهر امروز جشن عاطفه ها به صورت همزمان در سراسر کشور و با شعار لبخند مهر بسته به مهربانی شما برگزار شد.

این برنامه که در استان قم به صورت نمادین در مدرسه شهیدین فاطمی و با حضور پور محمدیان رئیس سازمان دانش آموزی، مسئولین کمیته امداد و مسئولین اداره آموزش و پرورش استان قم برگزار شد دانش آموزان دستان پر مهرشان را گشودند و هدایای خود را به صندوق ها ریختند.

به گفته رئیس سازمان دانش آموزی استان قم این برنامه با مشارکت مستقیم این سازمان و کمیته امداد امام خمینی برگزار شد که در آن بیش از ۲۰۰ هزار دانش آموز از ۵۲۳ هزار مدرسه شرکت کرده اند.

شایان ذکر است هدایای جمع آوری شده که به صورت نقدی و غیر نقدی می باشند به جهت مخارج تحصیلی دانش آموزان بی بضاعت و کم بضاعت اختصاص می یابد.