به دام افتادن سارقان ۴۹ راس احشام از قلعه های دامداری در قم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به دستگیری ۲ سارق احشام در قم، از کشف ۱۱ فقره سرقت در این رابطه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “احمد کرمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: با طرح شکایتی مبنی بر سرقت ۴۹ راس احشام از […]

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به دستگیری ۲ سارق احشام در قم، از کشف ۱۱ فقره سرقت در این رابطه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “احمد کرمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: با طرح شکایتی مبنی بر سرقت ۴۹ راس احشام از یک قلعه دامداری، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی گفت: مأموران در ادامه با تحقیقات از کارگران ۲۲ و ۲۰ ساله این واحد دامداری، متوجه گفتار ضد و نقیض افراد شده که در ادامه با کسب دستور از مقام قضائی برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم افزود: افراد مذکور سرانجام طی تحقیقات صورت گرفته لب به اعتراف گشوده و نه تنها به سرقت مذکور بلکه به ۱۱ فقره سرقت از دیگر قلعه های دامداری در قم اعتراف کردند.

سرهنگ کرمی گفت: نهایتاً متهمان به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

////////////////////////

کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک در قم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم از کشف بیش از ۱۰ کیلوگرم تریاک در قم خبر داد.

سرهنگ “هادی میرزایی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد یک قاچاقچی مواد مخدر قصد دارد با خودرو پژو ۴۰۵ محموله مواد افیونی را از یک استان جنوبی و با عبور از حوزه استحفاظی قم به تهران منتقل کند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم افزود: سپس طی هماهنگی قضائی، مأموران به محل های مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری سرانجام خودرو مذکور را شناسایی و متوقف کردند.

سرهنگ میرزایی افزود: در نهایت طی بازرسی از پژو، ۱۰ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در قالب ۱۷ بطری پلاستیکی کشف و متهم دستگیر، تحویل مقام قضائی استان شد.