بهره گیری و جذب خبرنگاران افتخاری پلیس در قم

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از جذب خبرنگار افتخاری پلیس در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “مهرداد حاجی زاده” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: نيروي انتظامي درصدد است تا از مشاركت هاي مردمي در قالب “خبرنگار افتخاري پليس ” به منظور تحكيم و توسعه نظم […]

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از جذب خبرنگار افتخاری پلیس در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “مهرداد حاجی زاده” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: نيروي انتظامي درصدد است تا از مشاركت هاي مردمي در قالب “خبرنگار افتخاري پليس ” به منظور تحكيم و توسعه نظم و امنيت اجتماعي بهره گيري کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: مدارك هويتي مورد نیاز شامل چهار قطعه عكس، تصوير صفحات شناسنامه و كارت ملي ۳ سری، تصوير آخرين مدرك تحصيلي (حداقل دیپلم) ۲ سری، مدرک خبرنگاری، سابقه عضويت بسيج و تصوير سوابق ايثارگري و جانبازي است .

سرهنگ حاجی زاده افزود: خبرنگاران افتخاري پليس نیز حسب نياز به همراه ساير كاركنان پایور در حوزه هاي ماموريتي ناجا و در مقاطع زماني خاص بصورت پاره وقت بكارگيري خواهند شد.

وی تصریح کرد: اولويت استخدام براي اعضاي فعال پليس افتخاري در راستاي ايجاد انگيزه و استفاده از تجارب و خدمات شايسته اعضاي پليس افتخاري كه بدون هيچ گونه چشم داشتي بصورت داوطلبانه با ناجا مشاركت دارند و همچنين در جهت جذب نيروهاي متعهد و جان بركف از بين اين اعضاء، هماهنگي‌هاي لازم با مركز گزينش و استخدام استان بعمل آمده تا یک پليس افتخاري بتواند با مراجعه به این مرکز، در صورت داشتن شرايط يكسان نسبت به ساير داوطلبان استخدام، درچارچوب ضوابط و مقررات مربوطه از اولويت جذب برخوردار شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر  به آدرس حد فاصل عوارضی” قم-کاشان  و قم – تهران ” ستاد فرماندهی انتظامی استان قم- معاونت نیروی انسانی- اداره پلیس افتخاری مراجعه و یا با شماره تلفن ۲۱۸۲۱۳۳۳ اطلاع کسب کنند.