بسياري ازناكارآمدي هانتيجه عدم توجه به گزينش افرادمتعهدوتوانمنداست

بسياري از ناكارآمدي ها نتيجه عدم توجه به گزينش افراد متعهد و توانمند در گذشته است. استاندار قم با اشاره به وظيفه ي خطير هسته هاي گزينش ادارات در انتخاب افراد متعهد و توانمند گفت: بسياري از ناكارآمدي هاي دستگاه هاي دولتي نتيجه عدم توجه به اين مسئله در گذشته است. به گزارش روابط عمومي […]

بسياري از ناكارآمدي ها نتيجه عدم توجه به گزينش افراد متعهد و توانمند در گذشته است.
استاندار قم با اشاره به وظيفه ي خطير هسته هاي گزينش ادارات در انتخاب افراد متعهد و توانمند گفت: بسياري از ناكارآمدي هاي دستگاه هاي دولتي نتيجه عدم توجه به اين مسئله در گذشته است.
به گزارش روابط عمومي استانداري قم سيد مهدي صادقي استاندار قم در ديدار گزينشگران استان قم طي سخناني اهميت كار گزينشگران را مورد توجه قرار داد و گفت: ممكن است در نگاه اوليه اينطور فرض شود كه كزينش افراد كار سختي نيست؛ ولي توجه به همين مسئله مي توان آينده ي بهتري را براي كشور ترسيم نمايد.
استاندار قم با تاكيد بر ضرورت لحاظ نمودن شاخص هاي كارآمدي، توانمندي و تعهد افراد در گزينش ها افزود: رعايت اين مسائل در كنار توجه به مباحث اخلاقي مي تواند بسياري از مشكلات سيستم اداري كشور را مرتفع نمايد.
صادقي خاطرنشان كرد: بسياري از ناكارآمدي ها در دستگاه هاي دولتي نتيجه ي بي توجهي به معيارهاي تخصصي و كارشناسانه در گذشته مي باشد.
وي در ادامه با بيان اينكه همه مسئولان و مردم در كلام نسبت به مديريت بهينه و بهبود معيشت دغدغه مندند گفت: يكي از دلائل عدم تحقق اين الگوها عدم مرز بندي صحيح بين منافع ملي و مصالح گروهي و فردي است.
استاندار قم افزود: به دليل ترجيح منافع گروهي در جايگاه عمل، بسياري از مشكلات كشور مرتفع نمي شود.
صادقي در بخش ديگري از سخنان خود به ناآرامي هاي اخير كه نتيجه ي اعتراضات به حق مردم بود اشاره و اظهار كرد: در شرايطي كه مسئولان بايستي براي حل مشكلات مردم متحد باشند شاهد دودستگي و اختلاف افكني هستيم.
وي اداره كشور را نتيجه ي هم افزايي ملي و رعايت شئونات جايگاه ها دانست و گفت: توجه به زيربناي اخلاق در حوزه هاي عمومي و خصوصي در اين راستا ضروري است.
استاندار قم با بيان اينكه همه ي حوزه ها بايستي براي  تحقق اهداف نظام خصوصا در بحث اقتصاد مقاومتي فعال باشند خاطرنشان كرد: ساير نهادها بايستي در اين راستا به كمك دولت بيايند.