بزرگترين آكواريوم جهان در قم احداث می شود

شهردار قم گفت: به دنبال ايجاد بزرگترين آكواريوم جهان در شهر قم هستيم كه طول تونل آن ۱۶۸ متر است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم ،دكتر سقائيان‌نژاد در جلسه اتاق بازرگاني با اشاره به ضرورت طرح‌هاي شهرداري قم اظهار كرد: طرح ايجاد باغ پرندگان و باغ گل‌ها را در دستور كار داريم تجهيزات […]

شهردار قم گفت: به دنبال ايجاد بزرگترين آكواريوم جهان در شهر قم هستيم كه طول تونل آن ۱۶۸ متر است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم ،دكتر سقائيان‌نژاد در جلسه اتاق بازرگاني با اشاره به ضرورت طرح‌هاي شهرداري قم اظهار كرد: طرح ايجاد باغ پرندگان و باغ گل‌ها را در دستور كار داريم تجهيزات تله سيژ خريداري شده است و اين طرح در بوستان علوي اجرايي مي‌شود.
وي ادامه داد: ابتداي سال آينده كلنگ هشت مجموعه ورزشي، فرهنگي و تفريحي در هشت منطقه شهر قم زده مي‌شود كه تا پايان سال آينده به بهره‌برداري مي‌رسد، ظرفيت‌هاي قم در بخش‌هاي مختلف زياد است، ولي بايد از اين ظرفيت‌ها استفاده كنيم.

شهردار قم افزود: به دنبال ايجاد بزرگترين آكواريوم جهان در شهر قم هستيم كه طول تونل آن ۱۶۸متر است، اجراي چنين پروژه‌هايي سبب افزايش سفر مسافران از شهرهاي ديگر به قم مي‌شود.

وي عنوان كرد: قطار سريع السير پس از احداث امكان سفر راحت شهروندان از تهران و اصفهان به قم را فراهم مي‌كند.

سقائيان‌نژاد با اشاره به ضرورت تلاش براي افزايش زائران در قم گفت: اكنون زائران تنها چند ساعت در اين شهر حضور دارند، اگر مدت زمان حضور زائران در شهر قم افزايش پيدا كند، اقتصاد اين شهر پويا مي‌شود و صنوف شهر قم جان ديگري مي‌گيرند.

وي ادامه داد: مي‌توانيم با برنامه‌ريزي درست با محوريت اتاق بازرگاني تحولات چشمگيري را در شهر قم به وجود بياوريم، به خصوص اگر ارتباط با برخي از كشورها و شهرهاي خارجي را تقويت كنيم.

شهردار قم افزود: بايد مشكلات نمايشگاه قم با تعامل دوطرفه حل شود براي اجراي برنامه‌هاي خود در اين شهر نياز به حمايت و همكاري با شهرداري است.

سقائيان‌نژاد با اشاره به اهميت نمايشگاه شهر قم خاطرنشان كرد: اين نمايشگاه مي‌تواند در طول سال فعال باشد و تبادلات داخلي و خارجي در اين نمايشگاه صورت گيرد، ساخت نمايشگاه در استان قم يك كار اساسي است.

پایان پیام