برگزاری گردهمایی سراسری دفاتر نمایندگی بانک خون بندناف رویان درقم

مدیر عامل بانک خون بند ناف رویان تهران وابسته به جهاد دانشگاهی گفت:گردهمایی سراسری دفاتر نمایندگی بانک خون بندناف رویان در قم برگزار می شود. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،دکتر مرتضی ضرابی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه قم،در خصوص برگزاری این گردهمایی توضیح داد: هر ساله با حضور دفاتر نمایندگی […]

مدیر عامل بانک خون بند ناف رویان تهران وابسته به جهاد دانشگاهی گفت:گردهمایی سراسری دفاتر نمایندگی بانک خون بندناف رویان در قم برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،دکتر مرتضی ضرابی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه قم،در خصوص برگزاری این گردهمایی توضیح داد:
هر ساله با حضور دفاتر نمایندگی در سراسر کشور که در حدود ۲۹ دفتر نمایندگی فعالیت دارند گردهمایی سالانه برگزار می شود که در این گردهمایی ها معمولا گزارش سالانه دفاتر نمایندگی و ارزیابی عملکردشان مورد بررسی قرار گرفته و از دفاتری که بالاترین رتبه را در ارائه خدمات بانک خون بند ناف به خانواده ها داشته اند تقدیر می گردد.
همچنین مسئولین دفاتر نمایندگی در سراسر کشور در جریان آخرین اخبار و اطلاعات در حوزه سلول های بنیادی قرار می گیرند.
ضرابی بیان کرد:به جهت استفاه از فضای معنوی و دینی شهر مقدس قم این گردهمایی و نشست در روزهای ۲۶، ۲۷ و ۲۸ مهر ماه در این شهر در جوار بارگاه حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد:همچنین در کناراین گردهمایی برنامه های آتی بانک خون بند ناف رویان که برای توسعه فعالیت ها در قم طراحی شده است دنبال می شود.
مدیر عامل بانک خون بند ناف رویان تهران تصریح کرد:در این گردهمایی از مسئولان استانی،استاندار قم و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و موسسات خیریه و مسئولان جهاد دانشگاهی استان قم و ریاست پژوهشگاه رویان تهران در آئین افتتاحیه و اختتامیه دعوت به عمل آمده است.
وی گفت:در کنار برگزاری گردهمایی سراسری،یک هم اندیشی نیز با متخصصین مختلف از جمله متخصصین خون و آنکولوژی و متخصصین زنان و زایمان و ماماها که بیشترین همکاری را می توانند با بانک خون بند ناف داشته باشند برگزار می گردد.
ضرابی عنوان کرد:همکاران متخصص فوق باید در جریان آخرین دستاوردها و کاربردهای سلول های بنیادی و همچنین درمان های انجام شده قرار گیرند تا بتوانند زنان باردار را در این زمینه راهنمایی نمایند.
.مدیر عامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان بانک خون بند ناف خاطرنشان کرد:همچنین روز ۲۸ مهر ماه نیز دیدار با علما و مراجع شهر قم درباره اهمیت ذخیره سازی سلولهای بنیادی خون بندناف انجام می گیرد و از رهنمون های این عزیزان بهره مند خواهیم شد.
.
ضرابی اظهار داشت:توسعه دانش سلولهای بنیادی از مرز تحقیقات و پژوهش فراتر رفته و به عرصه کاربرد نزدیکتر شده است ؛در این میان پیوندها و درمان های صورت گرفته از بهترین دستاوردهای دانش سلولهای بنیادی می باشد.