برگزاری کارگاه آموزشی کاربران دفاتر پلیس+۱۰ در منطقه قم

با افزایش حجم مراجعه‌کنندگان به دفاتر پلیس+۱۰، بعد از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت، کارگاه آموزشی کاربران پلیس +۱۰ استان با هدف پاسخ‌گویی و ارائه خدمات مطلوب به همشهریان پیرامون کارت هوشمند سوخت در منطقه قم برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه […]

با افزایش حجم مراجعه‌کنندگان به دفاتر پلیس+۱۰، بعد از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت، کارگاه آموزشی کاربران پلیس +۱۰ استان با هدف پاسخ‌گویی و ارائه خدمات مطلوب به همشهریان پیرامون کارت هوشمند سوخت در منطقه قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم، در این کارگاه آموزشی که توسط رئیس و کارشناسان سامانه هوشمند سوخت برگزار و موارد مربوط به فرآیند درخواست مفقودی، صدور کارت سوخت‌ المثنی خودروها و موتورسیکلت‌ها و مجوزهای لازم جهت صدور کارت‌ هوشمند سوخت  بصورت پرسش و پاسخ توضیح داده شد.

بر اساس این گزارش، زهرا ملاسلمانی رئیس سامانه هوشمند سوخت، با تأکید بر رعایت حقوق شهروندی و اصول مشتری‌مداری در جهت پاسخگویی و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مراجعه کنندگان، مباحث مربوط به سامانه هوشمند و  کدهای خطای کارت سوخت را آموزش داد.

شایان ذکر است با توجه به این‌که بیشترین سئوالات و مشکلات مراجعان در خصوص سهمیه‌های خودروهای دوگانه سوز، خودروها و موتورسیکلت‌های اسقاطی و فرسوده، کارت‌های سوخت باجه‌های معطله بوده است، اطلاعیه‌ها و دستورالعمل‌های صادره طرح مدیریت مصرف سوخت بازخوانی شده و اطلاعات لازم در این خصوص جهت آگاهی کاربران پلیس+۱۰ آموزش داده شد.