برگزاری جشن بزرگ خانوادگی در شب میلاد امام رضا(ع)

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم از برگزاری جشن بزرگ خانوادگی در شب میلاد امام رضا(ع)همزمان با افتتاح فاز اول شهرک خودرو خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،مهدی کلانترزاده با اعلام این خبر گفت:این جشن با حضور هنرمندان و چهره های برتر رسانه ملی و همزمان با افتتاحیه فاز اول […]

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم از برگزاری جشن بزرگ خانوادگی در شب میلاد امام رضا(ع)همزمان با افتتاح فاز اول شهرک خودرو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،مهدی کلانترزاده با اعلام این خبر گفت:این جشن با حضور هنرمندان و چهره های برتر رسانه ملی و همزمان با افتتاحیه فاز اول شهرک خودرو برگزار می گردد.
وی افزود:اجرای جشن بزرگ خانوادگی در راستای افزایش نشاط اجتماعی و شهروندی همزمان با مراسم افتتاحیه فاز اول شهرک خودرو در محل شهرک خودرو برگزار می شود.
کلانترزاده بیان داشت:همزمان با این جشن نمایشگاه بزرگ خودروهای کلاسیک و موتور سیکلت نیز در محل شهرک خودرو برگزار می شود.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم در ادامه به ویژه برنامه نور افشانی به مناسبت شب میلاد امام رضا(ع) و آیین افتتاح فاز اول شهرک خودرو اشاره کرد و افزود:در این مراسم قرعه کشی و جوایز مادی و معنوی نفیسی به شرکت کنندگان در جشن از جمله دوچرخه و هزینه سفر به کربلای معلی و شهر مقدس مشهد اهدا می شود.
وی اذعان کرد:سرویس رایگان اتوبوس از مبادی میادین شهید مطهری،نبوت و پایانه پردیسان در ساعت۱۹:۴۵ روز مراسم(شنبه۲۲تیرماه) به سمت شهرک خودرو حرکت و بعد از پایان مراسم به این مبادی برگشت خواهند داشت.
شایان ذکر است : مراسم جشن بزرگ خانوادگی شب میلاد امام رضا(ع) و افتتاحیه فاز اول شهرک خودرو همزمان در روز شنبه مورخ ۲۲تیرماه ساعت ۲۰در شهرک خودرو در ابتدای جاده قدیم قم تهران با حضور مدیران استانی،مدیران شهری،هنرمندان مطرح و چهره های برتر رسانه ملی و عموم شهروندان برگزار می شود.