برگزاري ۶۲۵ برنامه در حوزه بانوان بمناسبت هفته زن

مدير کل  بانوان و خانواده استانداری قم از برگزاري ۶۲۵ برنامه در حوزه بانوان بمناسبت هفته زن در استان قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم معصومه ظهیری مشاور استاندار قم  در امور زنان و مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری قم در جلسه شورای […]

مدير کل  بانوان و خانواده استانداری قم از برگزاري ۶۲۵ برنامه در حوزه بانوان بمناسبت هفته زن در استان قم خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم معصومه ظهیری مشاور استاندار قم  در امور زنان و مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری قم در جلسه شورای معاونین استانداری قم با اشاره به برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن در استان قم ، به ظرفیت دستگاههاي دولتي و نهاد های عمومي  در اجرای برنامه های  فرهنگی بانوان اشاره و اضافه کرد: میتوان با تعامل با مساجد استان ، سازمان های زیر مجموعه شهرداری قم وسایر دستگاهها در این زمینه نتایج خوبی بدست آورد.
وی محور اقدامات در کارگروه زنان و خانواده استان  را اقدام عملی برای بانوان عنوان کرد و افزود: این اقدامات با حضور مشاورین بانوان استان قم در سازمانهای مختلف نمود عملیاتی بهتری پیدا می کند.
مدیر کل بانوان و خانواده استانداری قم به موضوع آسیب های اجتماعی نيز اشاره كرد و ادامه داد: برگزاری جلسات متعدد بر اساس دستور العمل وزارت کشور با موضوع تاب آوری اجتماعی در همین راستا بوده است که نتایج مهمی در کاهش اثرات آسیب های اجتماعی بر زندگی زنان داشته است.
معصومه ظهیری همچنين اقدامات دولت در بخش بهداشت و درمان را مورد توجه قرار داد و گفت: ایجاد خانه های سلامت در مناطق حاشیه نشین و اقدام برای بهبود وضعیت اجتماعی و سلامت خانواده از جمله این موارد است.
حقوق شهروندی موضوع دیگری بود که معصومه ظهیری به آن اشاره کرد.
وي بیان داشت: ضروری است تا در رابطه با اجراي منشور حقوق زنان که از سوی دفتر ریاست جمهوری ابلاغ شده است نظارت دقیق تری صورت گیرد.
ظهيري در پایان ظرفیت بانوان شاغل در قم را بسیار ارزشمند توصیف نمود و خواستار برقراری بازار فروش محصولات تولیدی بانوان استان قم بویژه صنایع دستی شد.