برخورد کامیون با تابلو راهنمایی و رانندگی یک کشته برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان قم از برخورد یک دستگاه کامیون با تابلو راهنمایی و رانندگی در زیرگذر ۷۲تن قم خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه راننده کامیون در دم فوت کرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “مختار پناهی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: نیمه شب […]

رئیس پلیس راه استان قم از برخورد یک دستگاه کامیون با تابلو راهنمایی و رانندگی در زیرگذر ۷۲تن قم خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه راننده کامیون در دم فوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “مختار پناهی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: نیمه شب گذشته با اعلام مرکز پیام پلیس راه استان مبنی بر وقوع یک حادثه رانندگی در زیرگذر ۷۲تن قم بلافاصله مأموران پلیس راه استان به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در ادامه مشخص شد، این کامیون باربری حامل مشتقات نفتی بوده که متاسفانه با برخورد به تابلوی راهنمای مسیر دچار واژگونی و انفجار خودرو شده و راننده نیز براثر آتش سوزی جان خود را از دست داده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم علت حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده کامیون عنوان کرد.

سارقان کابل شبکه در قم شناسایی شدند

پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از شناسایی سارقان کابل شبکه در قم خبر داد.

این گزارش حاکیست: در پی سرقت کابل های شبکه در یکی از خیابان های حوزه استحفاظی کلانتری ۱۵ تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای شناسایی متهمان آغاز شد.

در این گزارش آمده است: ۳ نفر سارق در ساعات اولیه بامداد روز سه شنبه با یک دستگاه خودرو پراید اقدام به سرقت ۶۰ متر کابل شبکه در یکی از خیابان های حوزه استحفاظی کلانتری ۱۵ کرده بودند که توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم شناسایی شدند.

گفتنی است: تحقیقات پیرامون دستگیری متهمان ادامه دارد.

تعامل پلیس و شهرداری قم مطلوب است

فرمانده انتظامی استان با بیان این که مدیریت شهری در استان قم بسیار حساس و دارای ویژگی های خاص است، تاکید کرد: تعامل پلیس و شهرداری قم مطلوب است .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در جلسه با اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم، ضمن قدردانی از همکاری و تعاملات فی مابین فرماندهی انتظامی استان و مجموعه شهرداری قم، اظهارداشت: استان قم ام القرای جهان اسلام و دارای موقعیتی حساس بوده که مجموعه فرماندهی انتظامی استان به این امر واقف است.

وی با تاکید بر این که بایستی پلیسی در تراز جمهوری اسلامی باشد، تصریح کرد: در سال ۹۸ اولویت هایی شامل پیشگیری از سرقت، مبارزه با توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر، جرایم فضای مجازی و سایبری، کاهش تصادفات، ارتقاء امنیت اخلاقی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مبارزه با جرایم در سطح اجتماع شامل برخورد با اراذل و شرارت در دستور کار پلیس قم قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به کاهش سرقت در سال ۹۷ نسبت به سال ماقبل آن، اظهارداشت: خرداد ماه امسال نیز نسبت به سال گذشته سرقت ۵ درصد در قم کاهش داشته است.

وی گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر در سال جاری شاهد رشد خوبی در کشفیات مواد افیونی و همچنین دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در سطح استان بودیم.

سردار آقاخانی افزود: در حوزه های عمرانی نیز در سال ۹۷ شاهد افتتاح کلانتری و همچنین ۲ پایگاه اول و دوم آگاهی بودیم و ۵ پروژه نیز در سال ۹۸ شامل کلانتری های ۱۳، ۱۴، ۱۶ ، قرارگاه قائم در جمکران و کلانتری معصومیه در جوار کریمه اهل بیت(س) را در دستور کار داریم.