باهدف شناسایی ودستگیری اراذل واوباش صورت گرفت:اجرای طرح رعددرقم

فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: باهدف شناسایی ودستگیری اراذل واوباش ، طرح رعددر قم اجرا شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “مراد حسین جعفریان” اظهار داشت: در اجرای تدابیر فرمانده انتظامی استان قم در رابطه با حضور به موقع پلیس در مناطق جرم خیز، طرح رعد با تلاش ماموران کلانتری های فرماندهی […]

فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: باهدف شناسایی ودستگیری اراذل واوباش ، طرح رعددر قم اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “مراد حسین جعفریان” اظهار داشت: در اجرای تدابیر فرمانده انتظامی استان قم در رابطه با حضور به موقع پلیس در مناطق جرم خیز، طرح رعد با تلاش ماموران کلانتری های فرماندهی انتظامی شهرستان قم برگزار شد.
وی با اشاره به هدف از برگزاری این طرح افزود: طرح رعد با هدف شناسایی و دستگیری سارقان، اراذل و اوباش و فروشندگان مواد مخدر در نقاط آلوده سطح استان به اجرا درآمده است.
فرمانده انتظامی شهرستان قم ادامه داد:این طرح حاصل تلاش شبانه روزی همکاران من در بخش های مختلف بوده و تلاش خواهیم کرد به صورت مستمر با حضور تیم های عملیاتی و انتظامی در سطح نقاط آلوده و جرم خیز همچنان ادامه داشته باشد.
سرهنگ جعفریان تاکید کرد: مجموعه فرمانده انتظامی شهرستان قم تلاش خواهد کرد تا سطح امنیت روانی شهروندان ارتقاء یافته و امنیت روانی مجرمان کاهش یابد، اراذل و اوباش بایستی همواره آگاه باشند که پلیس اجازه هیچ فرصتی برای تحرکات و ناهنجاری آنان را در استان نخواهد داد.