بارهندونه تریاکی به مقصدنرسید،کشف ۸۸ کیلوگرم تریاک درپوشش بارهندوانه

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به کشف ۸۸ کیلوگرم تریاک در پوشش بارهندوانه ، از دستگيري ۲ نفر قاچاقچی مواد افیونی در این رابطه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سردار “سیدمحمود میرفیضی” در گفت گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پيگيري پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص […]

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به کشف ۸۸ کیلوگرم تریاک در پوشش بارهندوانه ، از دستگيري ۲ نفر قاچاقچی مواد افیونی در این رابطه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سردار “سیدمحمود میرفیضی” در گفت گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پيگيري پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد دو نفر قاچاقچی قصد دارد مقدار قابل توجهي تریاک را با “کامیون بنز تک” از استان های جنوبی و با عبور از محورهای مواصلاتی استان قم به تهران منتقل کند، بنابراین پیگیری موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه ضمن هماهنگی با مقام قضائی، تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم به یکی از محورهای مواصلاتی اعزام و با تلاش مأموران سرانجام خودرو شناسايي، توقيف و متهم و یک نفر همدست آن دستگير شدند.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: در ادامه طی بازرسي از کامیون، ۸۸ کيلوگرم مواد افیونی از نوع ترياک از داخل بار هندوانه کشف شد.

سردار میرفیضی گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

برخورد با بزهکاران سایبری یکی از اولویت های پلیسی

سردار “سید محمود میرفیضی” فرمانده انتظامی استان قم نیز با ابراز خرسندی از توفیق خدمت در استان مقدس قم، گزارشی از اولویت های کاری پلیس ارائه و اظهار داشت: اجرای تدابیر ، فرامین و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، دستورات سلسله مراتب، مطالبات مراجع معظم تقلید و مردم شریف استان و توجه به شرایط خاص قم از جمله اولویت های کاری اینجانب می باشد که با جدیت دنبال خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان، استفاده از دانش روز، استفاده از فناوری های نوین و توسعه آن ها و کشف علمی جرایم را از دیگر اولویت های کاری عنوان کرد.

وی ابراز داشت: برنامه ها باید عقلانی ، محکم و قابلیت اجرا داشته باشند و منجر به افزایش رضایت مندی مردم شوند، برای خدمت رسانی بیشتر به شهروندان بایستی سرعت عمل داشته باشیم و برای این منظور در نظر است کلانتری ها به صورت هوشمند به مردم خدمات رسانی کنند.

فرمانده انتظامی استان قم از انجام اقدامات فنی برای رصد و مدیریت فضای مجازی خبر داد و گفت: شبکه سازی و اشرافیت نسبت به فضای مجازی و اقدام به موقع و مناسب برای برخورد با بزهکاران سایبری در دستور کار قرار دارد.

سردار میرفیضی با ارائه توضیحاتی در مورد وضعیت حجاب و عفاف در استان گفت: باید مسئول سازی شود و هر دستگاهی پاسخگوی وظایف خود که شورای انقلاب فرهنگی تعیین وظیفه کرده است، باشد.

فرمانده انتظامی استان قم ، اقناع سازی عمومی را در همگام و همراه سازی مردم و مسئولان برای اجرای ماموریت در حوزه حجاب و عفاف مهم دانست و اظهار داشت: اگر بخواهیم ویترین اجتماعی را تغییر بدهیم باید فرماندهی واحد داشته و از تمام ظرفیت های موجود استفاده کنیم تا بتوانیم بر مشکلات فائق آییم.