اهدا خون توسط خبرنگاران ایثار گر قمی به همراه گزارش تصویری

همزمان بانزدیک شدن به هفته خبرنگار وچهل و ششمین سال تاسیس سازمان انتقال خون ایران ،جمعی ازخبرنگاران نوع دوست وایثار گر قمی اقدام به اهدای خون خود نمودند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،همزمان با چهل و ششمین سال تاسیس سازمان انتقال خون ایران  و نزدیک شدن به هفته خبرنگار،جمعی از خبرنگاران و اصحاب […]

همزمان بانزدیک شدن به هفته خبرنگار وچهل و ششمین سال تاسیس سازمان انتقال خون ایران ،جمعی ازخبرنگاران نوع دوست وایثار گر قمی اقدام به اهدای خون خود نمودند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،همزمان با چهل و ششمین سال تاسیس سازمان انتقال خون ایران  و نزدیک شدن به هفته خبرنگار،جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه قم با حضور در مرکز انتقال خون استان سنت پسندیده اهدا خون را همچون سنوات گذشته به جا آوردند.

در این مراسم ،دکتر نوریان مدیرکل انتقال خون استان قم با اشاره به کاهش مراجعات مردمی در ایام شیوع کرونا برای اهدای خون ولزوم تامین خون اظهار داشت:ما به شدت به تامین نیازهای خونی خود از سوی مردم نوع دوست وابسته هستیم وهم اکنون یک خدمت جدیدی به خدمات ما افزوده شد وآن ،دریافت پلاسما از افراد بهبود یافته از کرونا جهت درمان سایر بیماران کرونایی هست واز تمامی عزیزانی که از این بیماری شفایافته اند درخواست داریم که حتما به این سازمان جهت اهدای پلاسمای خون خود برای کمک به سایر بیماران مراجعه نمایند.

وی افزود:درسال گذشته درسال گذشته ما ۴۱هزار اهدای خون داشتیم که بیشتر آنان از آقایان بوده اند وحدود ۶۰درصد اهدا کننده های ما از اهدا کنندگان مستمر هستند.

دکتر نوریان از همه مردم نوع دوست خواست که مردم بدون ترس از واگیری کرونا،برای اهدای خون به مراکز اهدای خون مراجعه کنند.

حسین کبابی ،هماهنگ کنننده این رویداد باخبرنگاران نیز در این باره اظهار داشت:ما امروز شانزدهمین سال خود را در برگزاری این برنامه سپری کردیم وشانزده سال پیش ما با۵خبرنگار این برنامه را شروع وپارسال به ۸۰خبرنگار رسید وامسال به علت شیوع کرونا ورعایت پروتکل های بهداشتی،ناچار به کاهش تعداد افراد به ۳۷نفر شدیم.

وی خاطر نشان کرد:هدف ما از برگزاری این مراسم ،ترویج فرهنگ اهدای خون میان مردم وبویژه اصحاب رسانه است وافتخار میکنم که جزء اهدا کنندگان مستمر خون هستم ونتیجه این کار خود را بارها در سلامتی وتندرستی خود ودعای خیر مردم در زندگی خود دیده ام .