اهداء سیمکارت همراه اول در جشن بزرگ بانوان در قم

همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مقام مادر ، مراسم جشن بزرگی با حضور بیش از ۲۰۰۰ نفر از بانوان قمی در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم  به نقل از روابط عمومی مخابرات ،مخابرات منطقه قم و همراه اول با حضور […]

همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مقام مادر ، مراسم جشن بزرگی با حضور بیش از ۲۰۰۰ نفر از بانوان قمی در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم  به نقل از روابط عمومی مخابرات ،مخابرات منطقه قم و همراه اول با حضور در این جشن به بانوان شرکت کننده در این مراسم و جشن بزرگ سیمکارت همراه اول هدیه داد.

گفتنی است این اهدای سیمکارتها از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر در زمان برگزاری این جشن(میلاد حضرت فاطمه زهرا س) انجام شد و مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت.

 

حضور مدیر روابط عمومی مخابرات منطقه قم در برنامه

بی تعارف رادیو

همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) مدیر روابط عمومی مخابرات منطقه قم میهمان برنامه بی تعارف صدای مرکز قم بود.

احمدی نیا در این برنامه رادیویی که بصورت همزمان از سیمای مرکز استانی نیز پخش می شد با اشاره به برخی از فعالیتها و دستاوردهای مخابراتی در استان به سئوالات همشهریان که از طریق پیامک و تلفن مطرح می شد پاسخ داد.

سئوالات مربوط به همراه اول ، اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت عمده مواردی بود که از سوی مردم و مشترکین در این برنامه مطرح شد و آقای احمدی نیا به آنها پاسخ داد.