انهدام۸باند سرقت وکشف ۱۱۸ فقره سرقت دراستان های قم،اصفهان ولرستان

فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری ۲۷ نفر سارق در پی انهدام ۸ باند سرقت در قم خبر داد و گفت: متهمان در مجموع به ۱۱۸ فقره سرقت در استان های قم، اصفهان و لرستان اعتراف کرده اند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سردار”عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری […]

فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری ۲۷ نفر سارق در پی انهدام ۸ باند سرقت در قم خبر داد و گفت: متهمان در مجموع به ۱۱۸ فقره سرقت در استان های قم، اصفهان و لرستان اعتراف کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سردار”عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در ادامه سیاست های کلان ناجا در برخورد با جرایم بحمدالله با تلاش همکاران در پلیس آگاهی استان قم ۲۷ نفر سارق که در قالب ۸ باند سرقت در ۳ استان قم، اصفهان و لرستان فعالیت می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قم در ادامه با اشاره به اعتراف متهمان به ۱۱۸ فقره سرقت، اعم از داخل خودرو، خودرو، تجهیزات مخابراتی، منزل، مغازه و کیف قاپی، ارزش اموال مسروقه را برابر نظریه کارشناسان بیش از ۲۵ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: دستگاه قضائی بهترین همراهی و همکاری را در شناسایی و دستگیری سارقان با پلیس آگاهی استان داشته است.

وی افزود: انشاءالله با توجه به برنامه ریزی و سیاست گذاری شورای تامین استان، طوفان عظیمی علیه سارقان خرد که دغدغه مردم قم است انجام خواهد شد تا بتوانیم در آینده نویدها و خبرهای خوبی را به مردم در بحث پیشگیری و برخورد با سارقان داشته باشیم.

سردار آقاخانی وجود مالخران را از علت های اصلی وقوع سرقت های خرد دانست و گفت: البته در این خصوص پلیس اداره نظارت بر اماکن فرماندهی انتظامی استان ضمن اتخاذ تدابیر ویژه، اماکنی که نسبت به خرید اموال بلاصاحب اقدام کرده اند را شناسایی و برخورد لازم صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: خرید و فروش هر نوع وسیله ای بایستی با فاکتور و سند معتبر باشد، اما متاسفانه برخی از اماکن و مغازه هایی که اقلام اسقاطی خرید و فروش می کنند از این کار صرف نظر کرده و زمینه سرقت فراهم شده است.