انجام بیش ازدوهزاربازدید دربخش کنترل کیفی ازمجاری عرضه سوخت قم

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم از ثبت ۲۰۳۲ بازدید تخصصی کنترل کیفی از مجاری عرضه و بررسی فعالیت از مصرف‌کنندگان عمده سوخت مایع استان قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم، مدیر منطقه با اعلام این خبر […]

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم از ثبت ۲۰۳۲ بازدید تخصصی کنترل کیفی از مجاری عرضه و بررسی فعالیت از مصرف‌کنندگان عمده سوخت مایع استان قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم، مدیر منطقه با اعلام این خبر گفت: این منطقه به‌منظور نظارت و کنترل بر توزیع سوخت، صیانت از حقوق شهروندی و مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی درشش‌ماهه سال جاری ۵۹۲ بازدید از مصرف کنندگان عمده سوخت در بخش‌های مختلف مصرف صنایع، کشاورزی، اصناف و … و ۱۴۴۰ نوبت از مجاری عرضه سوخت بازدید کرده است.

مدیر منطقه قم افزود: کلیه فرآورده‌های نفتی استان که به مردم عرضه می‌شود دارای کیفیت لازم هستند و به مردم اطمینان می دهیم محصولات عرضه شده در جایگاه‌ها، کیفیت ها و استانداردهای ابلاغی وزارت نفت را دارا می‌باشند.

به گفته وی، هر یک از فرآورده‌های نفتی به لحاظ اهمیتی که در نوع مصرف، طراحی دستگاه‌ها و ماشین آلات صنعتی، ایمنی و حفظ محیط زیست سرمایه‌ای ملی دارند با مشخصات فیزیکی و شیمیایی ویژه ای تولید می‌شوند و برای جلوگیری از تغییر این مشخصات و جهت‌گیری در مصرف واقعی فرآورده‌های نفتی، بازدیدهای محسوس و نامحسوس توسط کارشناسان سرویس‌های صنعتی انجام گردیده است.

 طاهری تصریح کرد: در بخش صنعتی و کشاورزی بازدیدها با همکاری سازمان جهاد کشاورزی، شرکت گاز و اصناف مربوطه با هدف صرفه‌جویی در بخش سوخت حرارتی و سوق دادن این بخش‌ها به استفاده از گاز طبیعی و سوخت پاک و کنترل کیفیت فرآورده انجام می‌شود.

وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند پیشنهادها، انتقادها و نظرهای خود را درخصوص خدمات سوخت‌رسانی، کیفیت و کمیت فرآورده با مرکز پاسخگویی ۰۹۶۲۷ یا با شماره تلفن‌ ۳۶۶۲۳۲۱۱، ۳۶۶۲۳۲۱۲ و ۳۶۶۲۳۲۱۳ مشکلات خود را در این زمینه مطرح و همچنین برای ثبت نظرسنجی در سایت منطقه به آدرس QOM.NIOPDC.IR در میان بگذارند.