انتقاد استاندار قم از فضاسازی رسانه‌ای علیه باغ پرندگان

استاندار قم با انتقاد از تلاش برخی رسانه‌ها برای حاشیه‌سازی علیه قم به‌واسطه شیوع آنفلوانزا در باغ پرندگان گفت: عده‌ای در تلاش هستند که از هر موضوعی برای تخریب وجهه قم استفاده کنند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  شهرنیوز، بهرام سرمست در جلسه ستاد پیشگیری، فرماندهی و مقابله با بحران استان، […]

استاندار قم با انتقاد از تلاش برخی رسانه‌ها برای حاشیه‌سازی علیه قم به‌واسطه شیوع آنفلوانزا در باغ پرندگان گفت: عده‌ای در تلاش هستند که از هر موضوعی برای تخریب وجهه قم استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  شهرنیوز، بهرام سرمست در جلسه ستاد پیشگیری، فرماندهی و مقابله با بحران استان، با اشاره به شناسایی آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در باغ پرندگان قم اظهار داشت: همواره تصمیم‌گیری در استان بر اساس نظر دستگاه تخصصی بوده‌است و در این زمینه نیز اظهارنظر سازمان دامپزشکی، مبنای تصمیم در استان است.
وی با انتقاد از فضاسازی‌های رسانه‌ای پیرامون باغ پرندگان قم ابراز کرد: انتظار از تمام مجموعه‌های استان این است که مبنای تمام فعالیت‌ها و اظهارنظر آن‌ها بر اساس نظر دستگاه تخصصی باشد.
استاندار قم با اشاره به فعالیت واحدهای متعدد مرغداری در استان گفت: افزایش کنترل‌ها برای جلوگیری از درگیری مرغداری‌های صنعتی قم به شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان باید تشدید شود.
سرمست با انتقاد از تلاش برخی رسانه‌ها برای حاشیه‌سازی علیه قم گفت: عده‌ای در تلاش هستند که از هر موضوعی برای تخریب وجهه قم استفاده کنند ولی این موضوع نباید نافی مسئولیت دستگاه‌های استان در مقابله با چنین موضوعاتی باشد.