امنیت پایدار نیازمند ایجادتعهد اجتماعی وتعامل سازنده دستگاه های اجرایی است

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: امنیت پایدار نیازمند ایجاد تعهد اجتماعی و مشارکت و تعامل سازنده همه دستگاه های اجرایی است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” مهرداد حاجی زاده” در جلسه کارگروه تخصصی پیشگیری از آسیب های اجتماعی محلات استان، اظهار داشت: ویژگی […]

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: امنیت پایدار نیازمند ایجاد تعهد اجتماعی و مشارکت و تعامل سازنده همه دستگاه های اجرایی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” مهرداد حاجی زاده” در جلسه کارگروه تخصصی پیشگیری از آسیب های اجتماعی محلات استان، اظهار داشت: ویژگی های خاص شهر مقدس قم در برقراری نظم و امنیت نیاز به همکاری همه جانبه دستگاه های دولتی دارد.

وی افزود: استان قم دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشد که تامین شرایط  نظم و امنیت آن را با شرایط خاصی روبرو کرده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اضافه کرد: ایجاد امنیت در استان قم نیازمند کار جهادی و تلاش شبانه روزی است که مستلزم همدلی و هم افزایی همه متولیان برقراری نظم و امنیت در این شهر مقدس است و تلاش ما نیز بر این است که نظم و امنیت را روز به روز افزایش دهیم.

سرهنگ حاجی زاده بیان داشت: امنیت یک تولید اجتماعی است و ایجاد تعهد اجتماعی، برقراری اعتماد، مدیریت عمومی و مشارکت همه دستگاه ها در سطح جامعه بسیار حائز اهمیت است و با همکاری و تعامل سازنده تمام دستگاه ها می توانیم شاهد برقراری امنیت پایدار در این شهر مقدس باشیم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ابراز داشت: شورای معتمد پلیس در محلات بازوان قدرتمند نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت هستند بنابراین ما نباید از این ظرفیت مردمی غافل شویم چرا که شورای معتمد پلیس در محلات می تواند کمک شایانی در تامین حفظ نظم و امنیت برای پلیس داشته باشند.

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم تریاک در قم

فرمانده انتظامی استان با اشاره به کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم تریاک در قم، از دستگيري ۳ متهم در این رابطه خبر داد.

سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پي تمرکز اقدامات پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم بر روي عناصر اصلي تهيه و توزيع مواد مخدر مشخص شد فردي قصد دارد مقدار قابل توجهي تریاک را با يک دستگاه سواری “پژو پارس” از یکی از استان های جنوبی به مقصد تهران منتقل و از استان قم عبور کند، بنابراین پیگیری موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در ادامه ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به یکی از محورهای مواصلاتی اعزام و تلاش برای شناسایی خودرو مذکور آغاز که سرانجام شناسايي، توقيف و ۳ نفر متهم در این خصوص نیز دستگير شدند.

سردار آقاخانی خاطرنشان کرد: طی بازرسي از خودروی موصوف، ۵۰ کيلو و ۴۵۰ گرم مواد افیونی از نوع ترياک در قالب ۱۱۲ بسته با اوزان مختلف کشف و متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.