امنيت رواني جامعه در گرو تبلیغات و اطلاع رساني نوین است

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان، گفت: امنيت رواني جامعه در گرو تبلیغات و اطلاع رساني نوین است ، آگاه سازي اجتماعي و عمومي رسانه ها خودكنترلي و پيشگيري اجتماعي در جامعه را به دنبال دارد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ” احمد صادقی” در بازدید از معاونت […]

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان، گفت: امنيت رواني جامعه در گرو تبلیغات و اطلاع رساني نوین است ، آگاه سازي اجتماعي و عمومي رسانه ها خودكنترلي و پيشگيري اجتماعي در جامعه را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ” احمد صادقی” در بازدید از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان و مرکز اطلاع رسانی این معاونت، اظهار داشت: اطلاع رساني سریع،صحيح و شفاف از عملکرد و اقدامات پليس موجب افزایش احساس امنيت در جامعه و شهروندان خواهد شد ، علاوه بر اينکه با اطلاع رساني مطلوب مي توان جایگاه ، اعتبار و منزلت نیروی انتظامی را در جامعه ارتقاء داده و تقویت کرد.

وي افزود: عدم اطلاع رساني به موقع، سبب انتشار شايعات در بین مردم و کاهش احساس امنيت در جامعه را در پي دارد،بنابر این اطلاع رساني از عملکرد پليس بايد هوشمندانه و هدفمند باشد.

سرهنگ صادقی ادامه داد: امنيت رواني جامعه در گرو تبلیغات و اطلاع رساني نوین است در ضمن آگاه سازي اجتماعي و عمومي رسانه ها خودكنترلي و پيشگيري اجتماعي در جامعه را به دنبال خواهد داشت .

وی اضافه کرد: رده های مختلف نیروی انتظامی با توجه به اینکه با اقشار گوناگون مردم در ارتباط مستقیم هستند، مملو از خبر است و بایستی در اطلاع رسانی پیشرو بوده و گوی سبقت را از سایر رسانه ها بربایند و واقعیت های جامعه را به افکار عمومی منعکس کنند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان در بخش دیگری از سخنان خود، همياري و مشارکت مردم با پلیس را عاملي مهم در رسيدن به امنيت دانست و از شهروندان خواست با عمل به وظايف خود و رعايت قانون و همکاری با خادمان خود در نیروی انتظامی، در استقرار نظم و امنیت پايدار نقش آفريني کنند.

فرمانده انتظامی استان قم به مشکلات ۶۷ نفر از مردم رسیدگی کرد

رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان گفت:سردار”کاظم مجتبايي”فرمانده انتظامي استان با حضور در دفتر نظارت همگاني استان با ۶۷ نفر از شهروندان به صورت چهره به چهره ديدار و گفتگو کرد.

سرهنگ “سيد محمد سيف زاده” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،اظهار داشت: فرمانده انتظامی استان قم با حضور در دفتر نظارت همگاني، ضمن ملاقات چهره به چهره با شهروندان، به مشكلات ۶۷ نفر به صورت حضوري رسيدگي و دستورات لازم را براي حل مشكلات انتظامي آن ها صادر کرد.

رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان قم افزود:شهروندان مي توانند در روزهاي دوشنبه جهت بيان مشكلات خود به صورت حضوري به آدرس خيابان امام خميني(ره)جنب کلانتري۱۷ ،دفتر نظارت همگاني مراجعه و يا از طريق سامانه ۱۹۷با مسئولان پليس استان قم ارتباط برقرار كنند .