امضای تفاهم نامه همکاری بین بنیاد و ستاد اقامه نماز

تفاهم نامه همکاری بین بنیاد شهید وامور ایثارگران و ستاد اقامه نماز در نخستین روز از ماه محرم به امضای مدیرکل بنیادشهید وامور ایثارگران استان و مسوول ستاد اقامه نماز استان رسید. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم در این نشست که در بنیاد شهید وامور ایثارگران و […]

تفاهم نامه همکاری بین بنیاد شهید وامور ایثارگران و ستاد اقامه نماز در نخستین روز از ماه محرم به امضای مدیرکل بنیادشهید وامور ایثارگران استان و مسوول ستاد اقامه نماز استان رسید.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم در این نشست که در بنیاد شهید وامور ایثارگران و با حضور مسوول ستاد اقامه نماز استان و اعضای ستاد اقامه نماز بنیاد برگزار شد گفت: اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر از درس های مهم عاشورا است که باید مورد تاکید قرار گیرد.
سردار سید جوادهاشمی افزود: شهدا با پیروی از مکتب عاشورا و با توجه و تاکید بر نماز و امر به معروف خود عامل بودند و مردم را دعوت به این دو امر مهم کرده اند و با ارتباط با معبود بود که به این مقام راه یافتند.
وی اضافه کرد: در ایام محرم پیام شهدا در زمینه نماز و امر به معروف در قالب بنرهای تصاویر و وصایای شهدا در سطح شهر نصب خواهد شد. همچنین در راستای تاکید بر توجه شهدا به نماز تصاویر شهدای محراب نیز در سطح شهر نصب می گردد.
مسوول ستاد اقامه نماز استان قم نیز در این جلسه تاکید کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران جزء دستگاههای فعال در حوزه نماز بوده و بیشترین همکاری را در ترویج فرهنگ نماز داشته است.
محمد خامه یار افزود: امروز نماز جماعت نه تنها در ادارات بنیاد بلکه در فروشگاههای وابسته به بنیاد نیز برگزار می شود. و این اقدامی ارزنده در راستای احیای فرهنگ نماز اول وقت و نماز جماعت است.
وی ادامه داد: بنیاد شهید با بهره مندی از وصایای شهدا که بسیاری بر اهمیت نماز تاکید داشته اند ظرفیت خوبی برای ترویج نماز در جامعه دارد و در این زمینه کارهای خوبی انجام شده اما همچنان جای کارهای بیشتر است.
وی اضافه کرد: ستاد اقامه نماز آمادگی دارد تا در برنامه های مختلف بنیاد برای خانواده ها و نسل های ایثارگر برنامه های تخصصی نماز را به آموزش گذارد.
درپایان تفاهم نامه ای در ۱۱ بند با موضوع برگزاری دوره ها ، کلاس ها و نشست ها و استفاده از ظرفیت بنیاد شهید در راستای ترویج فرهنگ نوارنی نماز و خدمت رسانی به جامعه هدف به امضای مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران و مسوول ستاد اقامه نماز استان رسید.