امروزه بین امنیت و فناوری اطلاعات رابطه مستقیم وجود دارد

مدیر مخابرات قم در دیدار با فرماندهی جدید نیروی انتظامی استان قم گفت:امروزه بین امنیت و فناوری اطلاعات رابطه مستقیم وجود دارد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات قم،مهندس دهناد در دیدار با فرماندهی جدید نیروی انتظامی استان قم با بیان این مطلب اظهار داشت:با استفاده از تکنولوژی […]

مدیر مخابرات قم در دیدار با فرماندهی جدید نیروی انتظامی استان قم گفت:امروزه بین امنیت و فناوری اطلاعات رابطه مستقیم وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات قم،مهندس دهناد در دیدار با فرماندهی جدید نیروی انتظامی استان قم با بیان این مطلب اظهار داشت:با استفاده از تکنولوژی های جدیدارتباطی و مخابراتی میتوان امنیت را در تمامی زمینه ها ازجمله  اجتماعی و اقتصادی در جامعه پایدار کرد.

مدیر مخابرات قم با اشاره به بحران کرونا افزود:در بحران کرونا نفش ارتباطات وفناوری اطلاعات برجسته شد و نشان داد هرچقدر در این زمینه بیشتر کار شود مردم در آسایش بیشتری بسر میبرند.

سید اسدالله دهناد در ادامه به بسترهای ارتباطی موجود دراستان اشاره کرد وگفت این شرکت آمادگی دارد با همکاری نیروی انتظامی در جهت استفاده حداکثری از این بستر برای افزایش امنیت جامعه استفاده شود.

در این جلسه سردار میرفیضی فرمانده جدید نیروی انتظامی استان قم هم با ابراز خرسندی از این دیدار گفت :پلیس برای برقراری امنیت و نظم اجتماعی نیاز مبرم به استفاده حداکثری از فناوری های نوین اطلاعات وارتباطات دارد و برای رسیدن به جامعه ایی امن استفاده حداکثری از فناوری اطلاعات وارتباطات از اولویت های ستاد نیروی انتظامی است.