امام جمعه تهران:کمک به مستضعفان و نیازمندان بهترین کار است

آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کمک به افراد محروم ، نیازمند و مستضعف یک کار خوب و پسندیده است . به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،رئیس شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با ستاد رسانه ای پویش مهر ماندگار در خصوص کمک به محرومان اظهار داشت : […]

آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کمک به افراد محروم ، نیازمند و مستضعف یک کار خوب و پسندیده است .
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،رئیس شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با ستاد رسانه ای پویش مهر ماندگار در خصوص کمک به محرومان اظهار داشت : چه کاری بهتر از این که برای مستمندان و نیازمندان و افراد فقیر و ناتوان فعالیتی شود.
امام جمعه تهران ادامه داد: قطعا پویش مهر ماندگار در این مسیر کمک به افراد فقیر می باشد که کار پسندیده ای به شمار می آید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: خداوند انشالله به شما که فعالیت این چنینی دارید و در این راه گام برمی دارید کمک کند.

آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی گفت: کمک به افراد محروم ، نیازمند و مستضعف یک کار خوب و پسندیده است .

گفتنی است، پویش مهر ماندگاربا مشارکت قرارگاه فرهنگی و جهادی حضرت مهدی (علیه السلام) و خیرین در جهت کمک به محرومان استانهای ایلام، کرمان، سیستان و بلوچستان، همدان و لرستان با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در راستای کمک مومنانه برگزار می شود .
این طرح با هدف ساخت مدرسه و تامین جهیزیه عروس برای مناطق محروم است.

ريیس بنياد بين المللي علوم وحياني اسرا و نماینده آیت الله العظمی جوادی آملی از برگزار کنندگان پویش ملی مهر ماندگار قدردانی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر مرتضی جوادی آملی، مدرس حوزه علمیه قم در گفتگو با ستاد رسانه ای پویش مهر ماندگار گفت: وجود پویش ها در این شرایط سخت قطعا می تواند راهگشای مردم نیازمند باشد. این اقدامات خیرخواهانه جای تقدیر وتشکر دارد.

وی افزود:همانطور که می دانید در دستور وفرهنگ دینی ما کمک به نیازمندان همیشه الویت داشته که بنا به دستورات دینی از طریق سیاست انفاق تامین می شد.

مدرس حوزه علمیه قم در ادامه گفت: نظام برای آنکه احساس مسئولیت مالی نداشته باشد این کمک ها را به شکل های مختلف مانند صدقه ونفقه از مردم دریافت و به نیازمندان پرداخت می کند، تا فقر ومحرومیت وتنگدستی جبران شود.