افزایش رضایتمندی در جامعه با بهبود روش‌های ارائه خدمات

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان بهبود روش‌های ارائه خدمات آبفا به مردم را منجر به افزایش رضایتمندی در جامعه دانست. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، دوره آموزشی نحوه ارائه خدمات آبفای استان به شهروندان ویژه کاربران دفاتر پیشخوان […]

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان بهبود روش‌های ارائه خدمات آبفا به مردم را منجر به افزایش رضایتمندی در جامعه دانست.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، دوره آموزشی نحوه ارائه خدمات آبفای استان به شهروندان ویژه کاربران دفاتر پیشخوان دولت، کاربران امور شهرهای تابعه و کاربران سامانه ۱۲۲ برگزار شد.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان در ابتدای این دوره آموزشی در سخنانی با اشاره به ارتباط مستقیم دفاتر پیشخوان دولت با مردم، یادآور شد: بهبود فرایندها در این دفاتر منجر به افزایش رضایتمندی از خدمات آبفا در جامعه خواهد شد.

وی با تاکید بر اهمیت خدمت رسانی در دفاتر پیشخوان دولت به مردم، از ارزیابی عملکرد این دفاتر در حوزه خدمات آبفا خبر داد و گفت: دفاتر پیشخوانی که در حوزه خدمات‌رسانی به مردم دارای عملکرد مطلوب تری باشند مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

جواد پیر حاجاتی همچنین یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: بر همین اساس سامانه مشترکین در امور شهری و روستایی نیز به صورت یکپارچه درآمد و امکان خدمات‌رسانی به همه مردم استان در آن فراهم شده است.

در ادامه این دوره آموزشی که با حضور ۲۳ نفر از کاربران دفاتر پیشخوان، دفاتر شهرهای تابعه و سامانه ۱۲۲ و با رعایت شیوه‌ها نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد، محمدرضا غلامی رئیس اداره مشترکین خاص و بازرس دفاتر پیشخوان، محمدرضا بهمنی مدیر دفتر خدمات مشترکین و مهدی غلامی مدیر امور خدمات مشترکین منطقه پردیسان به صورت جداگانه مباحث آموزشی خود را پیرامون حق انشعاب، آب بها و فرایندها ارائه کردند.

یادآور می‌شود این دوره آموزشی بر اساس مصوبه کمیته صیانت از حقوق شهروندی شرکت آب و فاضلاب استان قم برگزار و در پایان برای شرکت‌کنندگان گواهی آموزشی صادر شد.