افرادخاطي استفاده ازمواد محترقه تاپايان تعطيلات دربازداشت خواهند بود

فرمانده انتظامي استان با اشاره به کشف ۳۴ هزار عدد انواع مواد محترقه همزمان با چهارشنبه آخر سال در قم، گفت: برابر هماهنگي به عمل آمده با دستگاه قضائي استان افراد خاطي تا پايان تعطيلات در بازداشت خواهند بود. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سردار “کاظم مجتبايي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه […]

فرمانده انتظامي استان با اشاره به کشف ۳۴ هزار عدد انواع مواد محترقه همزمان با چهارشنبه آخر سال در قم، گفت: برابر هماهنگي به عمل آمده با دستگاه قضائي استان افراد خاطي تا پايان تعطيلات در بازداشت خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سردار “کاظم مجتبايي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اشاره به برنامه ريزي ها و اقدامات فرماندهي انتظامي استان قم در رابطه با چهارشنبه آخر سال، اظهارداشت: پليس قم از مدت ها قبل نشان گاه هایی را مشخص و از تجمع افراد جلوگيري مي کند.

وي با بيان اين که هماهنگی لازم با دستگاه های امدادی و خدماتی انجام شده است، تصريح کرد: محور و مدیریت اصلی چهارشنبه آخرسال با پلیس بوده و از ظرفيت تمام دستگاه های امدادی و خدماتی نيز استفاده خواهد شد.

فرمانده انتظامي استان قم با بيان اين که نيروي انتظامي به جایگاهی از توانمندی و اقتدار رسيده است، افزود:بحمدالله ارتباط عمیقی بین پلیس و مردم بر اساس روابط اجتماعی ساختار سازی شده و بر همين اساس مردم همکاری لازم را با اين نيرو خواهند داشت.

وي گفت: به نظر می رسد با توجه به برنامه ریزی هاي انجام شده براي حضور مقتدرانه پلیس در چهارشنبه آخر سال، از نظر انتظامی، اطلاعاتی و عملیاتی بتوانیم وضعیت را به خوبی مدیریت کنیم.

سردار مجتبايي با بيان اين که ۵۰ نشان گاه را در اين رابطه مشخص و همکاران مستقر خواهند شد، افزود: از قبل با هماهنگی صدا و سیما نکات و هشدارهای لازم اطلاع رساني و امیدواريم با همکاری مردم و وحدت عملی که بین دستگاه ها انتظامی و امدادی وجود دارد بتوانیم به خوبی چهارشنبه ی آخرسال را مدیریت کنیم.

وي تاکيد کرد: وظیفه ی پليس فقط تامین نظم و امنیت عمومی بوده و تلاش مان بر این است تا امنیتي فراگیر با نهایت “اقتدار و اجتماع مدار” دنبال کنیم .

فرمانده انتظامي استان قم با بيان اين که در اسفندماه سال جاري بیش از ۳۴ هزار عدد انواع مواد محترقه توسط پليس قم کشف و ۳ مغازه عرضه فروش موادمحترقه نيز پلمپ شده است، گفت: بر اساس تصميم دستگاه قضائی استان همانند سال های گذشته، افرادی که در این زمینه تخلف داشته و به اخطارهای پلیس توجه نکنند تا پایان تعطیلات در بازداشت خواهند بود.