افتتاح پنجمین نمایشگاه کفش، صندل و صنایع وابسته قم

پنجمین نمایشگاه کفش، صندل و صنایع وابسته قم باحضور ۱۲۳ شرکت تولیدی ازقم وسایر نقاط کشور عصر امروز باحضور مسئولان استان  در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان  قم افتتاح شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،دکتر سرمست استاندار قم در مراسم افتتاحیه  این نمایشگاه  در گفتگو با رهپویان قم با اشاره به پتانسیل […]

پنجمین نمایشگاه کفش، صندل و صنایع وابسته قم باحضور ۱۲۳ شرکت تولیدی ازقم وسایر نقاط کشور عصر امروز باحضور مسئولان استان  در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان  قم افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،دکتر سرمست استاندار قم در مراسم افتتاحیه  این نمایشگاه  در گفتگو با رهپویان قم با اشاره به پتانسیل بالای استان قم در زمینه تولید کفش اظهار داشت:برگزاری این نمایشگاه یک فرصتی ارزنده برای نمایش توانمندی های استان در زمینه صنعت کفش است وبه عنوان یک فضایی خوب برای عرضه ونمایش این توانمندی ها است.

وی افزود:حضور نمایندگانی از ۲۸کشور در این نمایشگاه می تواند یک بستر خوبی برای معرفی صنعت پویای تولید کفش استان برای سایر کشورهای جهان باشد ودر شرایط تحریمی میتواند یک حرکتی روبه جلو برای مقابله با این تحریم های ظالمانه باشد.

همچنین حیدری فرماندار قم نیز دربازدید از این نمایشگاه اظهار داشت:این نمایشگاه نشاندهنده توانمندی استان قم در زمینه صنعت کفش است وحمایت از این صنعت می تواند باعث رونق تولید وایجاد فرصت های شغلی بیشتر برای شهروندان قم بوجود آورد.

صابرعمورسولی ،مدیر عامل  شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قم درگفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت:امسال پنجمین نمایشگاه کفش، صندل و صنایع وابسته در قم برپا می‌شود و ۱۲۳ شرکت تولیدی در آن حضور پیدا کرده اند..

رسولی افزود: این نمایشگاه ازامروز اول بهمن‌ماه سال جاری کار خود را آغاز کرد و علاقه‌مندان داخلی و خارجی می‌توانند تا چهارم بهمن از نمایشگاه واقع در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی قم دیدن فرمایند..

وی گفت: برای نخستین بار بزرگ‌ترین نشان‌های تجاری و واحدهای تولیدی کفش کشور محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه می‌کنند. ایشان بیان کرد: این نمایشگاه باهدف رشد صادرات استان و معرفی برندهای برتر برپا می‌شود و ۵۰ درصد از قم و ۵۰ درصد از استان‌های مشهد، تهران، تبریز، همدان، قزوین و کرج در آن حضوریافته اند..

وی مراحل ثبت‌نام را الکترونیکی اعلام و خاطرنشان کرد: پس از اعلام فراخوان در جهت شرکت در نمایشگاه به مدت سه روز ۲۵۰ شرکت تولیدی ثبت‌نام کردند، اما به دلیل کمبود فضا تنها ۱۲۳ شرکت در فضای سه هزار و ۵۰۰ مترمربع حضور پیدا کردند..

وی گفت: اطلاع‌رسانی وسیع و کامل در کشور و کشورهای هدف انجام شد و ۱۸۰ میهمان خارجی برای شرکت در نمایشگاه به‌صورت ویژه با دو روز اسکان رایگان در قم دعوت‌شده‌اند. که مدعوین مذکور از ۳۰ کشور مانند عراق، افغانستان، پاکستان، ازبکستان، گرجستان، ترکیه، روسیه، آذربایجان، قزاقستان، عمان، لیبی، کنیا، اوکراین، ترکمنستان، روسیه، سودان و … می باشند..

همچنین از سفیران کشورهای عراق، آذربایجان، افغانستان، ایتالیا، پاکستان، و نیجریه نیزجهت بازدید از نمایشگاه دعوت بعمل آمد.

وی درپایان خاطر نشان کرد:در نمایشگاه گذشته ۱۴۰قرارداد تجاری مابین شرکت های حاظر در نمایشگاه وبازرگانان منعقد شد ونمایشگاه امسال نیز صرفا جنبه نمایشگاهی داشته وهیچ تک فروشی در آن صورت نخواهد گرفت.

گزارش از حسین کبابی.