اعلام محدوديت و ممنوعيت ترافيکي ايام ارتحال امام راحل در قم

سرپرست پلیس راه استان از اعمال محدودیت و ممنوعیت ترافیکی ویژه ایام ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در محورهای برون شهری استان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” مختار پناهی” در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به در پيش تعطيلات چند روزه […]

سرپرست پلیس راه استان از اعمال محدودیت و ممنوعیت ترافیکی ویژه ایام ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در محورهای برون شهری استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” مختار پناهی” در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به در پيش تعطيلات چند روزه در هفته جاري مصادف با ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه و شهادت حضرت علي (ع) و تقارن آن با تعطيلات پاياني هفته، محورهاي مواصلاتي استان به خصوص “محور قم – سلفچگان” از حجم ترافيک سنگيني برخوردار خواهد شد.

وی افزود: پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم به جهت افزايش ايمني و تسهيل در عبور و مرور و به حداقل رساندن تصادفات جاده اي محدوديت و ممنوعيت تردد در محورهاي استان قم را به مرحله اجرا گذاشته است.

سرپرست پلیس راه استان ادامه داد: تردد تمامی تريلرها و کاميون ها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت ۱۵۰۰ الي ۲۴۰۰ روز جمعه مورخ ۹۷/۳/۱۸ از محور “سلفچگان به قم” (باند رفت به سمت قم )ممنوع مي باشد و مسير جايگزين آن آزاد راه “تهران – ساوه” مي باشد.